Lead naszego newsa zabrzmiał jak jakieś policyjne hasło mające sprawić, że zdejmiemy nogę z gazu. I choć sami dość często łamiemy przepisy ruchu drogowego, to na pewno nie jesteśmy piratami, pędzącymi po mieście 150km/h. Tych powinno się łapać i surowo karać. Ścigać możemy się przecież na konsolach czy pececie. Tu przynajmniej nie zrobimy nikomu krzywdy. Starczy jednak tego „nauczania” – mieliśmy przecież napisać kilka słów o nowym klipie z RACE Pro. Umieszczony pod treścią naszego newsa plik wideo pozwoli wam się przenieść na tor wyścigowy w Porto. Musimy przyznać, że gra-trasa wygląda przyzwoicie. Może więc rzeczywiście będziemy się nią bawili do premiery Forza Motorsport 3? Ciekawe co wy myślicie na ten temat.

Zachęcamy was do obejrzenia materiału filmowego, a jednocześnie przypominamy, że data premiery RACE Pro została wczoraj przełożona. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

13 KOMENTARZE

    • Ale tnie. W ogole klatek to chyba z ledwoscia 25 wyciaga, w porywach do 30.

      To jest filmik. A jak to każdy film, ma maksymalnie 25fps. Po prostu nie jest w stanie pokazać więcej.

      • To jest filmik. A jak to każdy film, ma maksymalnie 25fps. Po prostu nie jest w stanie pokazać więcej.

        Bez przesady. Widzialem filmy i 120fps. To ma pewnie ze 30, co nie zmienia faktu ze widac dokladnie spadki plynnosci. Jak na gre wyscigowa jest to niedopuszczalne.

    • Boro jesteś nieznośny. Wyłącz w końcu ten agresywny tryb ciągłego krytykowania. No ile można stary 😉

      Ten tryb nazywa sie obiektywizmem. Lepsze to niz radosna ignorancja i bezmyslne akceptowanie wszelkiego badziewia ktore nam serwuja. Wyrazam moje zdanie na temat roznych produktow. Nie musisz sie przeciez ze mna zgadzac. jednak nic nie poradze, ze prawda w oczy kole.

  1. będzie kamera z oczu kierowcy – mniam :Dpozostaje czekać na jakieś demko albo gameplay żeby zobaczyć fizykę jazdy. niewątpliwie czekam na tą produkcję bo „samochodówki” to moja dziedzina.

  2. Bez przesady. Widzialem filmy i 120fps.

    A pewnie że są takie, tylko służą do analizowania a nie oglądania : ). I nikt nie wrzuci takiego filmiku z gry do sieci, nie musze tłumaczyć dlaczego.

    • A pewnie że są takie, tylko służą do analizowania a nie oglądania : ). I nikt nie wrzuci takiego filmiku z gry do sieci, nie musze tłumaczyć dlaczego.

      Wytlumacz. Ja od ladnych paru lat ogladam trailery w 1080p, wiec czemu filmy z gry musza wygladac jak film zrobiony komorka?

  3. Po pierwsze. Choćbyś nie wiem jak chciał, 120fps nie zobaczysz. Po drugie film w 1080p w >100fps ważyłby kilka ton, a łącza wciąż nie są na tyle szybkie, by ludzie to ściągali, ba – oglądali na stronie http://www.Zresztą to są oczywiste rzeczy. Poza tym powiedz, skąd ściągasz trailery w 1080p?

    • Po pierwsze. Choćbyś nie wiem jak chciał, 120fps nie zobaczysz. Po drugie film w 1080p w >100fps ważyłby kilka ton, a łącza wciąż nie są na tyle szybkie, by ludzie to ściągali, ba – oglądali na stronie http://www.Zresztą to są oczywiste rzeczy. Poza tym powiedz, skąd ściągasz trailery w 1080p?

      Zapewniam cie, ze zobaczysz roznice miedzy 120fps a 30fps, szczegolnie w momencie obrotu badz przesuwania punktu obserwacji, kamery. Poprawia to tez drastycznie ostrosc szybkich scen. Nie wiem o jakich tonach mowisz. Trailer w H264 1080p zajmuje zazwyczaj ze 200-400MB. Nie sa to zadne mega nierealne wielkosci, szczegolnie ze wiele osob posiada juz dosc szybkie lacza (na Zachodzie to juz w ogole sa one standardem od lat). A trailery sciagam chocby stad: http://www.apple. com/trailers/

  4. Między 120 a 30 owszem. Bo spokojnie zauważysz różnicę pomiędzy 60 a 30 fps. Tylko czy jest sens bić się o więcej tych klatek? Zwłaszcza kiedy monitory mają takie częstotliwości odświeżania, jakie mają?Bo te 200-400MB w przypadku 1080p to taki standard ok 25fps. Zastanów się, ile filmik ważyłby przy liczbie klatek przekraczającej setkę.

  5. Ale ja nie twierdze, ze film ma miec 120fps, bo nie musi. Przy 30 spokojnie zobaczysz brak plynnosci w grze. Klatki nie musza oznaczac wielkiego wzrostu objetosci, bo obecnie stosuje sie wektory przesuniec i klatki tzw. kluczowe. Jesli sie inteligentnie ustawi macierz, to mozna duzo zaoszczedzic na objetosci. No ale to juz nie ma w tym momencie znaczenia. Po prostu filmy z gier sa w zenujaco niskiej jakosci i to jest fakt. Byc moze wlasnie chodzi o maskowanie niedociagniec, a nie o problem natury technicznej – niska przepustowosc laczy. W kazdym razie moim zdaniem z ta gra cos jest nie tak. Byc moze to sie zmieni jeszcze.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here