Po rozpakowaniu archiwum z grą będziemy mogli sprawdzić swoje umiejętności za kółkiem – Mitsubishi Lancer Evo IX. Tym pojazdem sprawdzimy swoje umiejętności na trzech OSach należących do Rajdu Italii. Wszystkie odcinki będziemy mogli przejechać w trzech różnych trybach gry. Będą to chociażby point-to-point czy against the lock. Swoich sił możemy spróbować również w rozgrywce wieloosobowej.

Na dokładkę w demie umieszczono jeszcze wyścig off-road. Ten rodzaj zabawy jest nowością w tej odsłonie Collina. Tu przetestujemy pojazd z klasy CORR o mocy 650 bhp (brake horse power). Jednocześnie przeciwko nam pojedzie dziewięciu kierowców sterowanych przez SI komputera.

Ostatnią atrakcją tej wersji demonstracyjnej jest OS, który pozwoli nam pojeździć u naszych zachodnich sąsiadów. Tutaj sprawdzimy osiągi Subaru Imprezy. Te wszystkie smaczki mają was naturalnie zachęcić do kupna gry. Jeśli już sprawdzicie ważącą 834 MB wersję demonstracyjną wejdźcie prędko na Valhallę i podzielcie się z innymi, swoimi wrażeniami z gry. Plik znajdziecie pod tym adresem.

Posiadacze Xboxów 360 powinni już widzieć to samo demo na Xbox Live Marketplace.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

42 KOMENTARZE

  1. Z tego co wiem to Colin ma wyjsc na PS3 pozniej jakos (wrzesien?) – dlatego pytalem czy ktos pamieta kiedy. Nie spodziewalem sie, zeby demo bylo dostepne juz teraz na PS3. tak czy inaczej dzieki za info 😉

  2. Demo na X360 wizualnie bardzo ładne, cudowna gra świateł, model uszkodzeń również niczego sobie. Z niecierpliwością czekam na wersję finalną.

  3. poniewaz zamiast pisac konkretne rzeczy , komentarze ktore cos ze soba niosa, piszesz ile juz masz MB sciagnietych, ale kogo to interesuje? system +- jest wlasnie po to , aby nie robic z naszej kochanej Valhalli forum dla trolli :] Jestem pewien ze gdy zaczniesz pisac sensowne komentarze, bezdiesz mial mase plusow 🙂 pozdro

  4. Panowie z Codemasters poszaleli z wymaganiami na PC’ta ;-)Minimum Specifications- Windows XP- DirectX 9. 0c- Pentium 4 @ 3. 0GHz or Athlon 64 3000+- 1GB RAM- Graphics Card: GeForce 6800 / Radeon X1300 or above- DirectX Compatible Sound CardRecommended Specifications- Windows XP/Vista. – DirectX 9. 0c- Intel Core 2 Duo @ 2. 66Ghz or Athlon X2 3800+- 2GB RAM. – Graphics Card: GeForce 8800 or Radeon X1950- Sound Card: Creative Sound Blaster X-Fi Sound Card. No cóż, z tego co patrzę to nawet nie ma sensu ściągać tego demka 🙂

  5. Pogięło ich zupełnie. Aż mi brakuje słów żeby to dosadniej skomentować. Może to jest Colin McRae: Crisis ??

  6. Akurat wymaganiom sprzetowym ciezko sie dziwic. Jesli silnik Neon faktycznie oferuje to, co Codemasters zapowiada, to takie „rzadania” hardware’owe sa w pelni uzasadnione. Oby tylko najnowszy Colin okazal sie gra warta posiadania takiego sprzetu. Chociaz wedlug mnie to bezcelowe – lepiej po prostu kupuc X360 albo PlayStation 3.

  7. O dziukusy wymagania szok totalny naprawdę moda jest na kosmiczne wymagania. Lost Planet, teraz colin z crisisem tez tak będzie.

  8. W Lost Planet wymagania byly nieuzasadnione bo grafika srednia. Jak jest w Dircie? Faktycznie taki cukieras?

  9. Halasty w osmym wpisie opisal w kilku slowach gre (fakt faktem, ze mogl sie troche bardziej rozpisac). Ja zaraz biore demo do domu i bede je testowal. Niestety nie mam tam netu wiec dopiero jutro bede w stanie podzielic sie wrazeniami :/

  10. Zacznę ściągać wieczorem, jak wstanę to już pewnie będzie 🙂 Podzielę się z wami oczywiście wrażeniami. 🙂

  11. Rybisiu trzymam za słowo. Zaczniesz ściągać wieczorem albo masz wolnego neta albo chodzisz późno spać skoro rano ma ci się ściągnąć gra, która waży 764 Mb.

    • Rybisiu trzymam za słowo. Zaczniesz ściągać wieczorem albo masz wolnego neta albo chodzisz późno spać skoro rano ma ci się ściągnąć gra, która waży 764 Mb.

      NEO 256 kb/s rządzi ^^ Ale grać w BF2 przy maksymalnej liczbie graczy się da. Tylko na pobieranie plików można ponarzekać ^^

  12. ze screenow wyglada bajecznie, Halasty, a jak z fizyką? miales okazje przetestowac to z kierownicą? co do wymagan, łoo, ja sie juz nawet nie mieszcze w minimalnych wymaganiach 😐

  13. Patrząc na wymagania można się zakrztusić:)- zamiast inwestować w PC lepiej poprostu kupić jakiegoś next-gena.

  14. Faktycznie, wymagania coraz wyższe. Przed wszystkim chodzi o to, że te wymagania rosną coraz szybciej – tak mi się wydaje. Kiedyś kompa było można delikatnie „odświerzyć” raz na 1. 5 roku, teraz to minimu raz na rok. Ja sam już dochodzę do konfiguracji gdzie moja MoBo jest już na skraju, np. 4 GB RAM. No cóż, kupiłbym takiego XBox’a 360 ale nie stać mnie na HDTV :-/

  15. 4GB ramu zależy, jakiego drogi kolego. A postęp aż tak szybko nie idzie myślę ze upgread komputera robi się, co 2 lataKomputer składany z głową oczywiście w takim robi się, co dwa lata. Gry mają skok graficzny i dlatego wymagania podskoczyły, ale to się ustabilizuje.

  16. da się grać: 800×600 ustawienia mediumx1700, 2 gb ramu c2d 1,86 GHZ asus f3jpwygląda dużo lepiej od poprzednich colinów , fizyka jest na dobrym poziomie wyścigi jednakże jakoś mało emocjonujące 🙂 (może za mało jednak klatek mam:) . ściągne na x,a i wtedy sie dopiero wypowiem.

  17. To podlaczysz do monitora. IMO im dalej w las tym bardziej będzie się pogłębiać przywiązanie danego gatunku do platformy. Jesli lubie grać w ścigałki i mordobicia to i po co mam ładowac co jakiś czas 2k PLN w kompa skoro można kupić raz konsole. A PC zostaje do FPS’ów ;]

  18. mam grałem zapowiada sie swietnie grafika oki choc jakas super przełomowa to nie jest co do wymagan to faktycznie sa ogromne ja na 8800gtx i athlon 4200 moge se pograc na ultra ustawieniach w 1440 na 900 ale czsami cos szarpnie i jak na taka grafike to faktycznie nie postarali sie o optymalizacje

  19. tak, X-a mam w pracy :)katmay – tylko kilka słów bo miałem niewiele czasu żeby pograć (tylko 1 przejazd każdym samochodem na każdej trasie), opisałem tylko to co na 1 rzut oka widać – piękną grafikę. Co do sterowania to raczej kwestia przyzwyczajenia, ale bardzo dobrze gra się z kamery z widokiem na maskę. Są też 2 widoki z kokpitu, ale ciężko się na nich gra. qki – model jazdy na chwilę obecną oceniam na dobry, nie jest to Richard Burns Rally który zachwycił mnie modelem jazdy. Co do zniszczeń samochodu to auto rozwala się przepięknie, gdy odpadnie maska widać jak silnik pracuje. Naprawdę nieźle to zrobili. Tyle na razie z mojej strony, przepraszam ale praca goni 😉

  20. taa. to se pogralem. Mi za kazdym razem jak chcialem sciagnac wywaloalo, ze nie moze sciagnac pliku :/ Chyba wiecej chetnych niz M$ sie spodziewal.

  21. Pare uwag do komentarzy. . . Zastanawiacie się dlaczego wymagania tak szybko rosną? Odpowiedź jest prosta. . . Gry są projektowane pod moc (hardware) konsol (xbox 360, PS3). Żadna z firm nie chce zbytnio pociąć swojej gry, żeby tylko wydać na PC – bo i tak każdy będzie porównywał do tego, jak wygląda na X360. Tak to jest z grami multiplatformowymi. W praktyce wygląda tak, że gra znajduje się wymaganiami gdzieś miedzy średnim PC, a konsolą. Co znowu oznacza, że gra też na konsoli nie wykorzystuje 100% potencjału. Trzeba będzie powoli przyzwyczajać się do tego faktu. Nie obejdzie się bez 2-4 rdzeniów w nowych tytułach. A przechodząc do tematu newsa – jak oceniam demo?Szczerze – nie wiem. Mam bardzo mieszane uczucia. Jako stary zgred lubię realność, wiarygodność. Dla mnie Dirt jest jakiś sztuczny. Nie wierzę w to, co widzę. Jakiś taki inscenizowany, mam wrażenie sterowania nie samochodem, a modelem RF. Poza tym, jakoś mnie nie przykuł do kanapy. Pograłem, zobaczyłem i jakoś nie chciało mi się kontynuować. Sama tonacja kolorystyczna jest jakaś taka – dziwna. Po dużej dawce emocji z Motorstorma odpalenie toru offroad niestety – klapa. Nie ma tego fanu, nie ma emocji, nie ma odlatujących częsci, nie ma śladów w piasku. Gdybym wcześniej nie grał w MS, to może bym inaczej na to spojrzał. Gra automatycznie przywołuje porównanie do MS, bo pojazd jest identyczny. Podsumowując – na pewno kawał dobrej roboty. Gdyby nie spędzone godziny wcześniej przy innych grach, to pewnie bym się podniecał bardziej. Gra wielu osobom przypadnie do gustu – i to bardzo. Solidny tytuł, dobrze zrealizowany. Dla mnie osobiście – do jazdy po drodze – GT HD (wiem, że zaczynam brzmieć jak FUNBOY, ale uwierzcie, jestem obiektywny), a do szaleństwa offroad, na razie bez konkurencji – Motorstorm. Tak się zbiegło, że obydwa tytuły są na PS3 – przypadek. Nie ma dla mnie znaczenia, na czym gram, tak więc nie posądzajcie mnie o stronniczość. Ale faktem jest, że ostatnio X-a jakoś rzadko odpalam. Za to dużo godzin przy PS3. Muszę pomyśleć, czym to jest spowodowane. Na pewno nie wyglądem, bo obydwie konsole są za szafką, więc ich nie widzę ;)Pogram jeszcze trochę w Dirta dzisiaj, może się bardziej przekonam. Pominę już kwestię, że o kierownicy mogę zapomnieć 🙁

  22. Odnotować można porządny Antyaliasing FSA4x. Brawo. Gra czasami tnie, ale generalnie frame rate na zadawalającym poziomie. Oświetlenie całe w czasie rzeczywistym – stąd pewnie ten zafarb tonacji. Trudno pewnie było uzyskać naturalne kolory, więc zdecydowali się na buro-pomarańczowy zafarb (niby zachód słońca). Ciekawe, czy ta dziwna tonacja będzie na każdym torze? Ze screenów wynika, że chyba tak.

  23. Coraz większe wymagania sprzętowe nie idą w parze z tym co wdać na ekranie :(. Róznica pomiędzy ralli sport 2 (z x1) a tym nowym colinem nie jest duża a każdy wie jaki confing ma pierwszy x-box.

  24. Tak Paweł, ale jest dużo rzeczy, których nie widać, a które się dzieją. Teraz gry są na granicy-rozdrożu. Coś co wcześniej trickowano, czy wkładano jako płaską teksturę teraz jest liczone „naprawdę”. Paradoksalnie, w tym przejściowym okresie może się nawet okazać, że grafika będzie GORSZA, ale za to – cała przestrzeń jest interaktywna, pozwalająca się niszczyć, oświetlona prawdziwym światłem, co pozwala zmieniać np. warunki pogodowe, etc. To jest właśnie nowa generacja. Samo cieniowanie to już spory pobór mocy, nie wspominając o fizyce. Zobacz w nowym Dirt, wszystko się gnie. . . Nawet bandy przy drodze, nie tylko się przesuwają, ale wyginają. Przywaliłem np. w barierkę metalową, za którą stał słup. Barierka zawinęła się na słupie. Nice. W tej generacji, szczególnie na PS3, nie spodziewałbym się wielkiej rewolucji graficznej (wizualnej). Sporo zmieni się natomiast w interaktywności otoczenia. Rzucony granat np. wyrwie kawał ściany, poprzewraca meble, a sam rozbłysk rzuci cienie na ściany. Sama zaś geometria może mieć tyle samo detali co poprzednia generacja.

  25. A w ogóle, pograłem jeszcze raz w tego Colina – nie jest tak źle jak przy pierwszym kontakcie. Kawałek solidnej gry, a zniszczenia ciekawsze będą dostępne dopiero w pełnej wersji. Tylko ten zafarb mnie irytuje. . .

  26. powiem krótko . . . wersja na x,a miażdży . . . w życiu nie odpale colina na pc :)polecam wszytkim żeby obejrzeli . . . poezja:)

  27. pogralem troche na Xsie – fajniedla porownania sciagnalem demo na PCta i. . . o matko! dlaczego to tak skacze i ma barwy jakies takie wyblakle?!!a co do samej gry – czekam na wersje PS3, bedzie mozna kolko podlaczyc – granie na padzie sensu nie ma a w miedzyczasie ciagle jest GT HD, LFS i GTR2 🙂

  28. Gierka ma zajebisty tryb jezdny i spox graficzke szczególnie efekty ale z wymaganiami lekko przesadzili ale naszczęście gra jest 50 na 50 w poróWNANIU GRAFIKA A JAKOŚĆ ja grałem i super mi się spodobała na pewno ściągne pełną wersje ale ile będe ściągał te 10GB to nie wiem?

  29. eee quantom? Z jakiegoś systemu elektronicznej dystrybucji ściągniesz? Czy nie lepiej zaopatrzyć się w pudełkową wersję?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here