Zanim przejdziemy do Wolfensteina na chwilę zmienimy temat. Kultowe studio id Software potwierdziło podpisanie umowy z Electronic Arts. Na mocy porozumienia nowe produkcje z amerykańskiej stajni będą wydawane przez innego giganta prosto z USA – wspomnianego przed chwilą EA. Pierwszym tytułem, który trafi do sklepów w pudełku, na którym zobaczymy logo Electronic Arts będzie znakomicie zapowiadający się Rage (PC, Mac, Xbox 360 i PS3), o którym pialiśmy jakiś czas temu. Podejrzewamy, że ewentualny sukces finansowy odniesiony przez grę przełoży się na wydanie kolejnych gier id przez Electronic Arts.

Wracając do Wolfensteina – w grze głównym bohaterem po raz kolejny będzie B.J. Blazkowicz. Tym razem nasz protagonista nie tylko będzie walczył z nazistami eksperymentującymi z mocami nadprzyrodzonymi, ale i sam je nabędzie. Force Lightning? Czemu nie. Akcja gry przeniesie nas do fikcyjnego miasta. Kolejne dzielnice będą się “otwierały” przed Blazkowiczem wraz z postępami w grze – kończeniem kolejnych zadań. W przypadku mapy zastosowano trik rodem z Diablo. Gra będzie losowo generowała przeszkody uniemożliwiające wejście do jeszcze nieodblokowanych dzielnic i miejsc tworzących ścieżkę, którą musi podążać gracz.

Miasto nie będzie jedyną lokacją, którą zwiedzi nasz bohater. W Wolfenstein AD 2008 (2009?) zobaczymy także „Całun” będący równoległą rzeczywistością, z której naziści czerpią energię potrzebną im do kontrolowania swoich mocy. Można jednak założyć, że B.J. po raz kolejny pokona armię III Rzeszy w czym pomoże mu sterowany przez SI komputera/konsoli ruch oporu. Jego przedstawiciele będą walczyć u boku naszego herosa. Być może dostarczą nam nawet nowych informacji o tej produkcji ponieważ właśnie wypisaliśmy wszystko co wiemy na jej temat. Wyglądajcie naszych kolejnych newsów. Tej pozycji na pewno będziemy się uważnie przyglądali.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

4 KOMENTARZE

  1. mam nadzieję że nie przesadzą z mutantami. We wszystkich grach które ” za bardzo” skorzystały z tego pomysłu było im dalej tym gorzej. No ale wyjątki się zdarzają. Niech tylko zachowają klimacik i rozgrywkę z RtCW a to już będzie dobrze.

  2. RTcW był super, i to dla tej gry kupiłem GeForce 2 MX 400,super karta;-) Kiedyś to był hit jak Max Payne czy GTA 3. Już się bałem że nie wyjdzie, bo początkowo nowy Wolf miał powstać na silniku Quake IV czy DOOM’a 3 jak kto woli

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here