Bardzo lubiłem poprzednią odsłonę Operation Flashpoint stworzoną przez Bohemia Interactive Studio. Teraz z niecierpliwością wyczekuję drugiej części, czyli Dragon Rising. Ostatnio dla zaostrzenia apetytu mogliśmy podziwiać nowe materiały wideo, a dziś przedstawiamy oficjalne wymagania sprzętowe tego tytułu. W Operation Flashpoint 2: Dragon Rising zagrać będą mogli posiadacze poczciwych pecetów konsol Xbox 360 oraz Playstation 3. Premiera tego tytułu już w październiku. Możemy zatem do tego czasu rozbudować nasze blaszaki.

Minimalne wymagania sprzętowe:

System operacyjny: Windows XP
Procesor: Dwurdzeniowy 2,4 GHz
Pamięć: 1 GB pamięci operacyjnej RAM
Dysk twardy: 8 gigabajtów wolnej przestrzeni na HDD
Karta graficzna: 256 MB wspierająca Shader Model w rewizji 3.0 GeForce 7900 GT lub jego odpowiednik ze stajni AMD lub lepsze.

Zalecane wymagania sprzętowe:

Procesor 4 rdzeniowy
Pamięć: 2 gigabajty pamięci operacyjnej RAM
Karta graficzna: 512 MB GeForce 8800 GT lub lepsza

[Głosów:0    Średnia:0/5]

11 KOMENTARZE

  1. Eeee, jestem zaskoczony ze sa takie niskie. To musi oznaczac ze z grafika specjalnei nie zaszaleli. Na poczatki pokazywali wyczesane w kosmos animacje broni, a teraz sie okazuje, ze kilkuletni komp sobie z tym radzi przy ustawieniu wszystkeigo na maxa.

    • Eeee, jestem zaskoczony ze sa takie niskie. To musi oznaczac ze z grafika specjalnei nie zaszaleli. Na poczatki pokazywali wyczesane w kosmos animacje broni, a teraz sie okazuje, ze kilkuletni komp sobie z tym radzi przy ustawieniu wszystkeigo na maxa.

      Ciekawe tylko jak z frameratem będzie. Osobiście wolę okrojoną wersję, tzn. konsolową. Nie ma to jak konsolowy klimacik w FPSach, zupełnie inna bajka niż na PC.

  2. a może znaczy to tyle że potrafili zoptymalizować silnik? tak ciągle płaczecie że nikt tego nie robi a jak robi to nie doceniacie

  3. Whateva dobrze mowi, ostatnie gry Codemasters sa bardzo dobrze zoptymalizowane wiec moze w koncu sie przykladaja do kontroli jakosci zanim cos wydadza. Swoja droga nie wiem czy wymagania az tak niskie biorac pod uwage procek 4 rdzenie. Karta graficzna duzo nie mowi bo nie wiadomo o jakich ustwieniach mowimy,na 8800GT raczej nie pogtrasz w full HD nie mowiac juz o FSAA/Aniso.

  4. cholera a ja dopiero co zmieniłem kartę na 9800GT mimo że kupiłem ją dawno temu to leżała w pudełku 😀 bałem się że mój zasilacz nie wytrzyma, ale w końcu postanowiłem być meńścizną i włożyłem 😉 Ale i tak chyba trzeba zmienić cały komputer. Ale tak mi się nie chce na Boga 🙁

  5. osio jest tylko jedna właściwa i słuszna droga, albo pójdziesz łatwą i ciemną ścieżką z Microsoftem lub trudną ale za to jasną z Sony 😉

  6. kroczę obydwiema 😀 ale myślę, ze Peceta stacjonarnego zdradziłem też przez laptopa. Na razie 2rdzeniowy A64 wystarcza ale. . . ale czas na jakieś zmiany ot choćby dla Dragon rising 🙂

    • 4 rdzenie? No nie mówcie że małe te wymagania :/

      Quady sa na rynku juz ponad 1,5 roku. Teraz nawet supermarketowe konfiguracje czesto maja jakiegos quada, bo sa one naprawde tanie. Zreszta dwurdzeniowiec z taktowaniem w okolicach 3GHz spokojnie sobie z ta gra poradzi. Tak samo GF8800GT to karta ktora ma juz 2 lata! Wiec nie mow, ze to sa wysokie wymagania. Jeszcze 5 lat temu kompa trzeba bylo upgradeowac co pol roku zeby gry dzialaly plynnie, a teraz na 2-letnim sprzecie grasz w najnowsze gry i wszystko ci smiga. Tak wiec wymagania sa niewielkie 🙂

  7. boro666 no tak nawet marketowe mają 4 rdzenie i zintegrowaną graficzkę. Kocham te konfiguracje z tesco czy auchana Tylko wiesz żeby jeszcze przez te 1,5 roku nauczyli sie wykorzystywac te 4rdzenie

  8. Oczywiscie ze obsluga nawet dwoch rdzeni jest dosc slaba, ale powoli sie to zmienia. Ale na moim X4 wszystkie gry smigaja, wiec nie moge powiedziec ze wywalilem rok temu kase w bloto. Szczegolnie ze nie byl wiele drozszy od X2. Teraz kompa mozna juz kupowac na lata, bo ma tak duza nadwyzke mocy. DX11 powinien cos zmienic. On, z tego co czytalem, ma stawiac wlasnie na wielowatkowosc.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here