Techland poinformował, że został udostępniony do pobrania darmowy MapPack do „Call of Juarez”. W paku gracze znajdą 8 nowych, różnorodnych map, przeznaczonych do gry w sieci. Każda z nich została stworzona dla wszystkich czterech trybów gry (deathmatch, deathmatch drużynowy, rabunek oraz gorączka złota). Design map pozwala na tworzenie i zastosowanie różnorodnych taktyk dla obu drużyn. Równe szanse mają zarówno gracze preferujący walkę na bliskie dystanse oraz ci lubiący z daleka eliminować wrogów. Kluczem do wygranej jest przede wszystkim współpraca i koordynacja działań wewnątrz zespołu.

Opis nowych map przedstawia się następująco:

Burrito – Mapa jest przeznaczona dla 8-12 graczy. Znajdują się tam dwa worki ze złotem, położone dość blisko siebie. Szeryfowie muszą zdecydować, jak rozłożyć siły. Koncentrując się na jednym worku, łatwo mogą utracić drugi. Rozgrywka toczy się głównie na długim dystansie, ale gdy dochodzi do starcia przy samych workach, kluczowymi postaciami są rewolwerowcy i górnicy.

Crusade – Mapa jest przeznaczona dla 8-16 graczy. Centrum mapy stanowi kościółek, w którym bronią się bandyci. Budynek jest otoczony małym murkiem. Za nim są już tylko gładkie zbocza, na których praktycznie nie ma się za czym chować. Kościół jest łatwy w obronie, ale w momencie gdy górnik czy rewolwerowiec przedrze się za mur, gra przemienia się w prawdziwą jatkę.

Den – Mapa jest przeznaczona dla 10-16 graczy. Jest bardzo otwarta, ale do złota prowadzą bandytów trzy główne drogi. Najkrótsza to środek miasta, gdzie nie ma żadnej osłony poza pozostałościami starego kamiennego zbiornika na wodę. Kolejna to przejście za budynkami, gdzie toczą się pojedynki snajperskie. Ostatnia to okolice stajni, gdzie leży mnóstwo skrzyń i paczek, służących za zasłony. Mapa daje także spore możliwości gry na dachach budynków.

El Paso – Mapa jest przeznaczona dla 8-12 graczy Do meksykańskiego miasteczka przy granicy przybywa transport złota. Bandyci mają do wyboru dwa oddalone od siebie wozy, w których leżą worki z pieniędzmi. Rozgrywka to przede wszystkim walka o przyczółki i pozycje, które otwierają drogę do złota bądź ją odcinają.

Getaway – Mapa jest przeznaczona dla 6-14 graczy. Bandyci uciekają ze skradzionym złotem przez ciasny i pokręcony kanion. Mogą się zdecydować się na natychmiastową ucieczkę, bądź przygotować zasadzkę. Szeryfowie mogą obejść bandytów, podejść ich bocznymi przejściami, zarzucić dynamitem… Największym jednak problemem jest dla nich ciągle oddalające się złoto i konieczność parcia naprzód.

Mine Encounter – Mapa jest przeznaczona dla 6-12 graczy. Stróże prawa przygotowali zasadzkę w opuszczonej kopalni. Bandyci próbują się przez nią przedostać. Konstrukcja mapy wymaga szybkiej akcji, flankowania przeciwnika i daje możliwości zmiany dystansu walki. Kluczową postacią w drużynie jest górnik.

St. Peter’s Gate – Mapa jest przeznaczona dla 4-10 graczy. Dwie bandy spotykają się w ciasnym przesmyku górskim. Mała i szybka mapa, nastawiona na strzelaninę na bliskie odległości. Wyjątkowym elementem jest umiejscowienie worka w skalnym przejściu nad centrum mapy. Jeżeli worek spadnie na stronę bandytów, mają oni ułatwione zadanie. Jeżeli na stronę przeciwną, to zadanie jest drastycznie utrudnione.

Twilight – Mapa jest przeznaczona dla 12-16 graczy. Bandyci przygotowali zasadzkę na pociąg ze złotem. Znajduje się tam też dom burmistrza z kolejnym workiem wymagającym ochrony. Największa mapa miejska. Łatwo w niej o zaskoczenie szeryfów przez roszady z workami, które leżą na dwóch końcach mapy. Jeżeli drużyna broniąca czeka się przy jednym z worków, bardzo trudno jest jej zdążyć uratować drugi przed kradzieżą.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here