W końcu ploteczki, które od jakichś dwóch tygodni krążą w Internecie zostały potwierdzone. Rockstar Games w informacji prasowej podał do publicznej wiadomości, że pecetowa odsłona L.A. Noire zawita na sklepowe półki już 8 listopada w Stanach Zjednoczonych, a europejscy gracze dostaną przygody Cole’a Phelpsa kilka dni później – 11 listopada. Pełny tytuł gry w wersji na PC to L.A. Noire: The Complete Edition ponieważ gra będzie zawierać* wszystkie wydane dotychczas na konsole DLC (w tym świetne „A slip of the Tounge oraz „Reefer Madness”). Oprócz darmowych dodatków L.A. Noire PC zostanie usprawniona pod względem wizualnym w stosunku do konsolowego oryginału. Gra obsługiwać ma też technologię 3D Vision od Nvidii.

Znamy też wymagania sprzętowe tej produkcji i trzeba przyznać, że są one hmm… srogie! Nawet Battlefield 3 wymięka.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor: Intel Dual Core 2,2 GHz lub 2 rdzeniowy AMD 2,4 GHz

Pamięć: 2 GB pamięci operacyjnej RAM

Karta graficzna: GeForce 8600 GT lub jej aodpowiednik od AMD

HDD: 16 gigabajtów wolnej przestrzeni na HDD

System operacyjny: Windows XP SP3/Vista SP1, Windows7

Zalecane wymagania sprzętowe:

Procesor: Intel Quad Core 3,2 GHz lub 4 rdzeniowy AMD 3,2 GHz

Pamięć: 8 gigabajtów pamięci operacyjnej RAM

Karta graficzna: GeForce GTX 580 1536MB lub jej odpowiednik od AMD

System operacyjny: 64 bitowy Windows Vista/7

*Update: DLC trzeba będzie sobie ściągnąć za pomocą kodów dołączonych do gry. L.A.Noire PC korzystać ma z usługi STEAM.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

10 KOMENTARZE

  1. Zalecane wymagania sprzętowe: (tu głos prezesa)- Dajmy prawie najdroższy sprzęt na rynku i tryliard GB ramu, to się w razie czego nikt do nas nie dopier. . . za to że to zwykły tani, w żaden sposób nie zoptymalizowany port z konsoli, który i tak będzie niegrywalny z racji konsolowego interfejsu. Nie martwcie się, frajerzy i tak kupią.

  2. No właśnie. Dziwne, że gra przeniesiona z konsoli ma aż takie wymagania. Chętnie bym jednak zagrał. Pod warunkiem 1) grywalnego interfejsu i 2) że ruszy na moim laptopie, który z wyjatkiem karty graficznej (GTX 460M) zalecane wymagania spełnia. Ale jeśli ma ciąć z powodu tej karty lub obraz ma być na ust. minimalnych to sobie daruję. . .

  3. @Twinsen pamiętaj, ze 460M, a stacjonarny 460 to niebo a ziemia ;}Faktycznie zalecane wymagania wydają się być zawyżone, zwłaszcza, ze minimalne nie są aż tak wysokie, więc proporcjonalnie by się nie zgadzało. . . No chyba, ze wersja PC dostanie jakąś ultra grafikę z pełnym DX11, ale w to bardzo wątpię ;}

  4. -> kaczuch – mam na mysli jakas pomylke ze strony Rockstara, mysle ze spokojnie ustawie wszystko na max i gra bedzie chodzic w 60 fps (Vsync). Ewentualnie chodzi tu o wymagania po wlaczeniu dodatkowo 3D. Po prostu tak kiepska optymalizacja nie jest mozliwa, nawet ze strony Rockstara 🙂

  5. Dobra, to ja chcę pełnić honory i przyjmować zakłady. Kto obstawia:1) kolejny spartolony port z konsoli (mój osobisty faworyt 🙂 ),2) cudowne graficzne wodotryski?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ