Mistrzowie Kodu postanowili zdradzić kilka sekretów Operation Flashpoint 2. W grze wcielamy się w amerykańskiego żołnierza stacjonującego na wyspie Skira. Ten kawałek lądu leży na ogromnych złożach ropy naftowej i gazu ziemnego, którymi zainteresowały się bogate korporacje. W pierwszej części gry bronimy się przed inwazją chińskich sił zbrojnych na wyspę. Koniec końców ulegamy jednak ich przewadze liczebnej i wycofujemy się ze Skiry. W drugiej części gry stajemy na czele sił odwetowych. W region konfliktu zmierza lotniskowiec USS Iwo Jima wraz z eskortą. Amerykańska flota stanowi forpocztę kontruderzenia, w którym weźmiemy udział.

To już wszystko co wiemy na temat fabuły Operation Flashpoint 2. Codemaster ujawnili jeszcze kilka luźnych faktów dotyczących swojej nowej produkcji. Wyspa Skira ma być naprawdę wielka (220km2). W grze zobaczymy trzydzieści różnych pojazdów (między innymi Ah-1Z, M1A1, M2A3) oraz siedemdziesiąt typów broni (wymieniono trzy z nich FGM-148, Mk 16 Mod 0, Mk 48 Mod 0). Niektóre typy uzbrojenia musimy złożyć przed ich użyciem (tu podano przykład wyrzutni rakiet Javelin). Za pomocą używanych narzędzi zagłady możemy zniszczyć budynki i przeszkadzające nam drzewa czy inne przeszkody terenowe. W Dragon Rising zobaczymy także wiele krwawych scen z urywaniem kończyn włącznie.

Na przebieg misji będą miały wpływ dynamicznie zmieniające się warunki pogodowe. Mistrzowie kodu w tym przypadku chcą zwrócić naszą uwagę na efekty związane z symulowaniem wszechobecnego błota. Może ono ubrudzić broń czy mundury żołnierzy. Karabiny mogą nawet rysować się od uderzania nimi w twarde powierzchnie. Kampania nie będzie dynamiczna choć tę niewielką stratę zrekompensować ma SI, która używać będzie taktyki wykorzystywanej przez wojska z prawdziwego świata.

Trzeba przyznać, że te pierwsze, szczątkowe informacje zachęciły nas do sprawdzenia Operation Flashpoint 2. O wiele większe wrażenie zrobiły na nas fotki, które Codemasters dorzucili do informacji o grze. Powinniście już widzieć je obok tego newsa.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

11 KOMENTARZE

  1. Te fotki nie pochodzą z gry, spełniają one raczej funkcję docelową i zostały zrobione przez grafików na mocnym sprzęcie, to raczeji cel jaki postawili przed sobą Mistrzowie Kodu. Przecież jest zero aliasingu, bump-mapping najwyżej klasy, najlepszy blur, teksury ostre jak brzytwa oraz shadery. Chyba, że ta gra wyjdzie za co najmniej 3 lata, może grafika będzie wtedy na takim poziomie, ponieważ tej klasy grafika jest zbyt zaawansowana do dziś używanych technologii. Choc mogą i nie długo wydac ten tytuł, tylko ja bym proponował tytu: Operation Flashpoint 2: Crysis Grafx. Mam nadzieję, że to uzasadnienie Was satysfakcjonuje. 😉

    • Te fotki nie pochodzą z gry, spełniają one raczej funkcję docelową i zostały zrobione przez grafików na mocnym sprzęcie, to raczeji cel jaki postawili przed sobą Mistrzowie Kodu. Przecież jest zero aliasingu, bump-mapping najwyżej klasy, najlepszy blur, teksury ostre jak brzytwa oraz shadery. Chyba, że ta gra wyjdzie za co najmniej 3 lata, może grafika będzie wtedy na takim poziomie, ponieważ tej klasy grafika jest zbyt zaawansowana do dziś używanych technologii.

      chyba w Crysis nie grales :> wspolczensy komputer jak najbardziej to wszystko uciagnie. .

  2. W jedynkę nie grałem, ale teraz to odrobię :)Po opisie gry można się domyślać, że będzie hit. Niestety po zapewnieniach producenta nie możemy oczekiwać na opisaną grę. Jeżeli nie sknocą tego jak Asasyna, to będzie kolejny hit ze stajni Ubisoft. Czekam na gameplay.

  3. ringod zagraj we flashpointa pierwszego, a później zacznij mówić o knoceniu tej gry 😛 tej gry się raczej nie da sknocić. Chociaż trochę mnie to zastanawia, bo producentem pierwszej części był bistudio ale mam nadzieje, że mistrzowie kodu utrzymają poziom jaki niesie ze sobą ten tytuł

  4. Nie można sknocić? A Armed Assault? Przecież AA to Operation Flashpoint 2 [tyle, że Bohemia straciła licencję i prawa do gry]. Jeden z największych gniotów jakie powstały. A co do OF2 to Codies na pewno nie sknocą takiej marki. Jeśli nie uproszczą tej gry i będzie tak samo trudna/skomplikowana jak OF1 to zdobędzie ogromny sukces. Czekamy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here