Pierwszym tytuł wspierający nową usługę sieciową firmy z Redmond – Shadowrun – miał zapoczątkować nową erę w interaktywnej rozrywce. Zanosi się jednak na to, że „nowa era” nadejdzie z lekkim opóźnieniem. Id Software wykluczyło możliwość dołączenia do gry wsparcia dla Live Anywhere. Współwłaściciel firmy, Kevin Cloud, skomentował ten fakt krótko „Gracze konsolowi nie zmierzą się z posiadaczami pecetów”. W wywiadzie udzielonym serwisowi GameZone powiedział także „Konsole wymagają pewnego czasu przeznaczonego na adaptację. Było to coś z czym nie chcieliśmy się zmierzyć”. Póki co, premiera Windows Vista systemu, który miał mocno dmuchnąć w żagle gier pecetowych, nie spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem użytkowników. Jak widać, powoli do grona niezadowolonych, dołączają również producenci gier. A czy Wy przesiedliście się już na tego nowego OS’a? Jesteście zadowoleni?

[Głosów:0    Średnia:0/5]

13 KOMENTARZE

  1. do czasu, kiedy uzytkownicy konsol nie beda mogli grac z myszka, takie potyczki crossplatformowe by nie mialy NAJMNIEJSZEGO sensu.

  2. A to dobre!Gdy widzę jak działa joypad w grach FPP to żałość ogarnia. Na PC zdążyłbym kogoś wyeliminować i 4 x zatańczyć dookoła,nim konsola „zdecyduje” gdzie otworzyc ogień.

  3. digital cormac – tyle to ja wiem, ale w bezposrednim starciu chyba tylko to jest w stanie wyrownac szanse posiadacza konsoli

  4. Na wersje pc pewnie odrazu powstanie masa modów, anti czitów, dodatkowych modeli itp. wersja na konsole by nie byla tak elastyczna.

  5. lisiec –> Na konsolach także mogą być mody. Np. twórcy Unreal Tournament 3 zapowiadają, że gdy będziemy grali na PS3 będziemy mogli zasysać modyfikacje. . . Ile w tym prawdy? Tego jeszcze nie wiemy 😉

  6. krisk: „zapowiadaja”, czyli w najblizszej przyszlosci „moze” beda. Ja np nie wyobrazam sobie granie na pc w czyste wersje, nie wazne czy gram w RCTW:ET czy CS’a, zawsze sa jakies mody, admin toolsy, dodatkowe dźwieki. Ja sam uwielbiam grac z własnymi modelami broni i postaci. Konsola mi nie daje takiego komfortu, dlatego multi zawsze było i bedzie pc’towa domena.

  7. Konsola [X360] moze dawac taki komfort wlasnie dzieki Live Anywhere. Problem polega jednak na tym, ze ktos musi sie w koncu za to zabrac i stworzyc dobra gre z obsluga LA, pozwalajaca na pelne wykorzystanie OGROMNYCH mozliwosci tej uslugi. Jesli to odniesie sukces, a jestem przekonany ze tak sie predzej czy pozniej stanie, to kolejni developerzy rowniez skorzystaja z Live Anywhere i bedzie pieknie ;]

  8. siergiej: wątpie aby live anywhere pozwalało programowac własne nakładki na gry (taki amx pod hl’a), jesli razem z grami pod live beda wychodzic sdk pozwalajace tworzyc mody zgodne z wszytkimi wersjami gry to chyle czola. Lepiej juz by było przystosowac stare aplikacje pod live (chociazby halo2, albo juz open sourcowe quake’i) niz przygotowywac jakis drugo ligowy shadow run,z taka konkurencja jak ut3, et:qw, tf:2 jak dla mnie nie ma szans, kazda z tych gier jest dedykowana na okreslana platforme, na pc bedzie postawac masa modow, custom packow, a na konsolce wszyscy beda grac w podstawowa wersje i bulic kase za dodatkowe mapy ktore pciarze sami sobie zrobia :} Może pod ps3 da sie cos dzialac skoro mozna tam lina walnac (ale tez watpie) ;]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here