The Inquirer twierdzi, że prezes firmy Epic, Mark Rein, potwierdził PC-tową wersję Gears of War – hitu z Xboxa 360, który sprzedał się już w ponad 4 milionach egzemplarzy. Radzimy jednak nie cieszyć się za bardzo. Inquirer nie należy do najbardziej wiarygodnych, a na razie inne wielkie gazety milczą na ten temat. Trudno jednak uwierzyć, żeby sfabrykowano wypowiedź Reina. Czekamy na oficjalny komunikat od Epic. A potem na wymaganą specyfikację komputera.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

13 KOMENTARZE

  1. Oj nie ma co narzekać. Komp który pociągnie tą grę w odpowiednim framerate i rozdzielczości nie będzie więcej wart niż obecne konsole. . . razem wzięte.

  2. Tak. . . . Pewnie sprzedadza max 300 tys. . . Teraz ludzie nawet nie kupuja piratow bo 15zł to niby „zdzierstwo”. . . Wszyscy sciagaja gry z neta a przez to nie ma tak wielu swietnych gier na pc co na konsole. . . .

  3. Przez to ze ludzie sciagaja gry z netu zmniejsza sie liczba dobrych pozycji? A sciagaja tylko pecetowe tytuly ze taka zaleznosc sie tworzy >> „przez to nie ma tak wielu swietnych gier na pc co na konsole. . . . ” Ciekawe

  4. Gre na PC dużo łatwiej sciagnac i zainstalowac od gry np na xboxa 360. Po przerobieniu traci sie gwarancje. . . Poczytaj o sprzedazy tych samych gier na pc i na konsole. . . .

  5. Powiedzialbym ze sciaganie ich sprowadza sie w obu przypadkach do tego samego. A instalacja? No coz, na pececie trzeba gre w ogole instalowac a na konsoli wystarczy nagrac obraz na plyte i wrzucic ja do napedu – ktora opcja jest latwiejsza. . . no coz kazdy pewnie wytypuje inna Co do gwarancji – zapewne niewiele osob przejmuje sie jej utrata

  6. Nie chodzi mi o trudnosc zadnej z tych procedur ale o to ze zdecydowanie wiecej gier sprzedaje sie na konsole. Na 10mln konsol MS GoW ma az 40%!! W 2006r. Wszystkie sprzedane gry na Pc to tylko 970mln $. . . . Sam gow liczac ze kosztuje 50$ zarobil 200mln $ To chyba pokazuje skale przepasci. . . Pamietajmy ze gier na X360 jest troche ponad 100 a na pc. . . . . Dlatego developerom nie oplaca sie inwestowac w niekrore projekty bo nawet sie nie zwroca. . .

  7. ale nawet jezeli pomnozymy te wartosc przez 3 to i tak mysle ze sprzedaz gier na x-a moze temu dorownac. . . Pamietajmy ze to nie jest najpopularniejsza konsola na rynku 😉

  8. „piractwo” to przypadlosc krajow takich jak Polska a wydawcy maja nasz kraj gleboko w powarzaniu. . . procent sprzedazy w calej Europie to nic w porownaniu do rynku USA i JP. Na doatek w cywilizowanych krajach (takich gdzie ludzie maja pieniadze na zycie i jeszcze cos extra) nikt nie kombinuje ze sciaganiem. Wiekszosc ludzi ma konsole jak chca grac i kupuja oryginalne gry – nikt nawet nie pomysli o przerobkach (i tutaj Katmay sie myslisz- tutaj gwarancja/support to jeden z najwazniejszych elementow i wszyscy biora go pod uwage). Prawda jest taka, ze rynek PC jest zupelnie inny i wlasnie na tym rynku DUZO ludzi sciaga gry bo wiedza jak to robic. Wiekszosc posiadaczy kosol nawet nie wie, ze sa jakies przerobki bo nie maja potrzeby sie dowiadywac! Jak chca zagrac w nowa gre to biora 40zl (jakby przeliczyc REALNIE na nasze warunki) ida do sklepu i kupuja gre. End of story ;)Co do opracowywania nowych tytulow to nie tylko ilosc sprzedanych gier a na dodatek fakt, ze kazdy PC jest inny. Robisz gre musisz wziac pod uwage ludzi z super sprzetem i tym slabszym, dopasowac, optymalizowac itp Na konsole. . phh – masz SDK od M$/Sony (no ci jak wiadomo sa wyjatkow trudnii pod tym wzgledem)/Nintendo, tylko pomysl dobrych programistow i jazda, na dodatek wiesz ze KAZDY zobaczy ta gre tak jak ja zaprojektwano i nie bedzie klopotow z setkami roznych konfiguracji/sterownikow itd.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here