Chris Satchell, menadżer Microsoft Game Developer Group, uważa, że usługa sieciowa SONY czerpie bardzo dużo z pomysłów Microsoftu, lecz mimo wszystko kierowana jest do innego odbiorcy: “Nie ulega wątpliwości, że wykorzystali niektóre z naszych pomysłów, jak achievementy, lecz myślę, że obrali zupełnie inny kierunek i będziemy mieć na rynku dwa zupełnie inne podejścia do tematu”, powiedział w wywiadzie dla serwisu CVG Satchell.

Zdaniem Satchella, wirtualny świat PlayStation HOME to coś w rodzaju gry, a nie łatwa i szybka w nawigacji usługa, jaką oferuje Microsoft: ”To naprawdę bardzo fajny świat, lecz jest to bardziej gra sama w sobie. Nasze podejście jest zupełnie odwrotne: to gry są najważniejsze, to dla gier ludzie kupują daną konsolę”, zakończył.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

8 KOMENTARZE

  1. tez nie wiem w czym przesadzil. suchy fakt. a sony sie brzytwy chwyta, zupelnie jak tonacy, ktorym – nie da sie ukryc – jest.

  2. maksiu, to polecam Ci sie zapoznać z takimi pozycjami jak „assasins creed”, „mass effect”, „bioshock”, „2 days 2 vegas”, „starwars: the force unleashed”, „kane&lynch” i kilka innych. co prawda zadne exclusivy to nie są ale nadal więcej przemawia na korzyść konsoli MS niz Sony.

  3. cujo – mass effect jest chyba exclusive, oprocz tego na horyzoncie mamy Forza Motorsport 2, HALO 3, The Darkness, nowe GTA, nowego Burnouta, Lost Odyssey czy Blue Dragon – faktycznie samo barachlo 😉

  4. Żem popatrzał na pozycje, które wymieniliście i faktycznie Forza Motorsport 2, Lost Odyssey, Blue Dragon mogły by mnie skusić do zakupu, ale dla trzech gier szkoda hajsu. Reszta gier odpada bo IMO celowanie padem=brak przyjemności z gry. Na koniec dodam, że jest dużo tytułów, które mnie kręcą, ale możliwości techniczne X’a zabierały by mi frajde z rozgrywki więc one nawet nie startują w wyścigu po mnie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here