INFORMACJA PRASOWA

Tegoroczna edycja World Cyber Games przeszła do historii. Zgodnie z przypuszczeniami organizatorzy stanęli na wysokości zadania. Nie wyłamali się z panującego od kilku lat trendu – organizowania z każdego finału z większym rozmachem od poprzedniego. W światowych finałach zmierzyło się ponad 700 najlepszych graczy reprezentujących 71 państw. W klasyfikacji medalowej zwyciężyli Amerykanie zdobywając aż 3 złote, 2 srebrne i 1 brązowy. Drugie miejsce wywalczyli Brazylijczycy – 2 złote i 1 brązowy. Z taką samą ilością medali z USA wyjechali reprezentanci Korei Południowej.

Polskę reprezentowało 17 zawodników. Dzielnie walczyli w 8 grach.

Couter Strike : Mariusz Cybulski, Jakub Gurczyński, Filip Kubski, Łukasz Wnęk, Wiktor Wojtas

Carom 3d: Jarosław Zawadzki

FIFA 2007: Bartosz Piętka

Gears of War : Krzysztof Holzer, Robert Penkała, Paweł Michalski, Kamil Praski

NFS: Krzysztof Sojka

StarCraft: Grzegorz Kordek, Krzysztof Nalepka

WarCraft: Piotr Michalski, Tomasz Filipiuk

Najwyżej w światowych rozgrywkach zaszli Jarosław Zawadzki zajmując 4 miejsce w grze Carom 3D oraz Krzysztof Sojka także czwarty na świecie w Need for Speed. Nasz faworyt w NFS jest bezwątpienia największym przegranym całych mistrzostw. Podczas finałowego okrążenie prowadził przez ¾ trasy. Nagle zabrakło mu przysłowiowe „pół milimetra” i jego samochód zawadził o rusztowanie redukując prędkość o 80 km/h (z 320, do 220). W dalszej części trasy nadrobił 1,5s, ale na światowym poziomie błąd definitywnie przesądza o pozycji medalowej.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

6 KOMENTARZE

  1. Ja naprawde sie nie lubie czepiac. . . tym bardziej że to informacja prasowa – więc nie należy oczekiwać jakiejś super dbałości o szczegóły. . . ale

    Nagle zabrakło mu przysłowiowe „pół milimetra” i jego samochód zawadził o rusztowanie redukując prędkość o 80 km/h (z 320, do 220)

    z 320 do 220 km/h. . . . redukując o 80km/h. . . . . . . . . . . Co ? Ja w matematyce nie uczony ale coś mi się tu nie zgadza 😛

  2. Heh specjalnie zostawiliśmy ten „easter egg” licząc na waszą czujność. Nie pytajcie nawet jak to wszystko wyglądało w oryginale. Wystarczy chyba powiedzieć, że tym razem musieliśmy ingerować w treść informacji prasowej.

  3. Oby tylko osoby odpowiedzialne za przygotowanie notek prasowych doceniały takie „ponadprogramowe” ukłony w ich kierunku. Bo poprawianie notek prasowych to moim zdaniem wykonywanie za friko pracy za która płacę otrzymuje ktoś inny. . . Grzeczność po prostu nakazuje być wdzięcznym.

  4. Gunj – nie rozpędzaj się z tym „poprawieniem”. Jak zapewne wiesz dobrze opłacani specjaliści (Gaming Expert?) z firm PR nie popełniają błędów 😉 To wszystko wina Internetu albo złej Valhalli.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here