INFORMACJA PRASOWA

Polskie Centrum Obsługi Klienta PlayStation czerpie doświadczenie i technologie bezpośrednio z oddziału zlokalizowanego w Wielkiej Brytanii, który to uznawany jest za jeden z najlepszych w Europie.

PlayStation jako marka, dostarcza klientom najwyższej jakości rozrywkę o określonym standardzie – powiedział Marcin Ziobrowski, Dyrektor Generalny SCE Polska – Mamy nadzieję, że wraz z uruchomieniem Centrum Obsługi Klienta dla Polski, również w tym aspekcie spełnimy wysokie oczekiwania użytkowników wobec naszych produktów.

Centrum Obsługi Klienta PlayStation działa w dniach:

od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 18:00.

*Koszt 1 minuty jak za połączenie lokalne.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

5 KOMENTARZE

  1. No i w porządku. . . Tylko trochę za późno. Można powiedzieć, że miałem 2 peestrójki- jedna się zepsuła, więc teraz mam drugą. Mogę powiedzieć, jak to było :)Za górami, za lasami. . . . Miałem PS3 60 GB, dostałem na wakacje, a że był to przedmiot porządania, tak ucieszyłem się niezmiernie. Grałem, grałem, oglądałem sobie filmy HD, grałem. . . I tak minęła ćwiartka roku. Niestety sporadycznie PS3 potrafiło się zaciąć w trakcie gry (!), zaciąć podczas oglądania filmu (!!), gubić pady (!!!) lub ich nawet wogóle nie wykrywać (!!!!). Postanowiłem wziąść sprawę w swoje ręce i oddałem PS3 do jednego z bliższych Centrum Sony. Pożegnaliśmy się i tyle się widzieliśmy, bo wróciła do mnie jej siostra, nowa PS3 60 GB (cały świat myślał, że wszystkie wyprzedane), więc się nawet ucieszyłem, w końcu nowa konsolka. Oczywiście była też druga strona medalu: wszystkie save’y stracone, dema (w tym też GT HD, którego już nie ma 🙁 ) i trailery. Teraz już się pozbierałem, założyłem nowe konto i nawet, kiedy przechodziłem drugi raz Motorstroma, udało mi się przejść ową grę. Czyli jak zwykle miałem pecha i znalazłem się w tym 0. 3% wadliwych konsol. Mam nadzieję, że tylko ja. . . pozdr. 🙂

  2. I tak minęła ćwiartka roku. Niestety sporadycznie PS3 potrafiło się zaciąć w trakcie gry (!), zaciąć podczas oglądania filmu (!!), gubić pady (!!!)

    Czyli jak zwykle miałem pecha i znalazłem się w tym 0. 3% wadliwych konsol.

    Jesteś jeszcze większym „szczęśliwcem” znajdującym się bodaj w 0,00000000000003%. Nie słyszałem jeszcze o konsoli, która gubi pady. Może sprzedała na allegro?

  3. Centrum obsługi. . . heh. To jest farsa. Cała pomoc którą oferuje Sony przez telefon to śmiech na sali. Opowiem więc wam i moją historię z PS3 60GB :DPewnego pięknego marcowego dnia w tym roku zawitał do mnie kurier. Oczywiście coś się nie zgadzało, ale sfinalizowaliśmy transakcję. Podłączam mój nowy nabytek pod Samsunga z HD (choć bez kabla HDMI to se mogę, nie? :P) w dolnym pokoju, no i konsola się uruchamia, wczepiam pod EURO złącze i. . . nic! Se myślę, spróbuję w swoim pokoju. To samo. Myślę dalej, może kabel jest zepsuty, więc podłączam go pod PS2 co by sprawdzić jego działanie i. . . wszystko OK. Główkuję, główkuję, nawet zadzwoniłem do sprzedawcy, który zapewniał że wczoraj sprawdzał konsolę i wszystko było OKsa. Wyczytałem w instrukcji, że jeżeli konsola przestawiona jest na port HDMI to pod EURO nie pojawi się obraz. Pojechałem do Media Expert, podłączyliśmy konsolkę pod HDMI, zmieniliśmy na EURO no i wszystko cacy. Wcześniej jednak zadzwoniłem do Sony. Odebrał człowiek, którego głos przypominał pana Stasia, który zatrzymuje się zawsze po powrocie z baru koło nas na ławce i coś tam bełkocze (swoją drogą – konkret koleś z niego:D), czyli „właśnie skończyłem 0,7 Finlandii z kolegą”. Opowiedziałem mu swoją historię na co on powiedział tylko tyle „Zepsuta. Proszę ją do nas wysłać”. 0_o Ja rozumiem że przez telefon nie da się wszystkiego załatwić a tym bardziej obadać mojego problemu głębiej, ale skoro mówię, że tamten kolo miał pod HDMI, to wydaje mi się, że człowiek który bądź co bądź siedzi w tej pomocy technicznej, powinien wiedzieć, że to właśnie w tym tkwi problem. Nic to, mamy jednak Centrum Sony 😀 Huraaaaaa! 😀

  4. lipton> Gdyby nie „blyskotliwy” sprzedawca, ktory sprawdzal konsole i nie powrocil do defaultowych ustawien nie mialbys zadnego klopotu. Choc przyznac trzeba, ze poziom obslugi wszelakich COK potrafi byc zenujacy (glownie w bankach. . . ) Zobaczymy jak bedzie w tym przypadku – licze na wieksza fachowosc i cieszy mnie info o rozpoczeciu dzialalnosci.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here