NPD przedstawiło zestawienie popularności gier pecetowych dotyczące czerwca bieżącego roku. Bezapelacyjnym królem okazało się tym razem The Sims 3. Co ciekawe, dwa pozostałe miejsca na „podium” zajęła edycja kolekcjonerska gry oraz… jej poprzednia część. Warto przypomnieć, iż w 2005 roku The Sims 2 sprzedało się w liczbie ponad 700 tys. egzemplarzy, a co za tym idzie jej następca (820 tys. pudełek trafiło do graczy) pobił ten wynik dość dobitnie. Pełen ranking przedstawia się następująco:

1. The Sims 3 (EA The Sims Studio, Electronic Arts)
2. The Sims 3 Collector’s Edition (EA The Sims Studio, Electronic Arts)
3. The Sims 2 Double Deluxe (EA The Sims Studio, Electronic Arts)
4. World of Warcraft: Wrath of the Lich King (Blizzard Entertainment)
5. World of Warcraft Battle Chest (Blizzard Entertainment)
6. Spore: Galactic Adventures (Maxis, Electronic Arts)
7. World of Warcraft (Blizzard Entertainment)
8. Spore (Maxis, Electronic Arts)
9. Empire: Total War (The Creative Assembly, Sega)
10. StarCraft Battle Chest (Blizzard Entertainment)
11. World of Warcraft: The Burning Crusade (Blizzard Entertainment)
12. Reel Deal Slots Adventure (Phantom EFX)
13. Civilization IV: Complete Edition (Firaxis Games, 2K Games)
14. WarCraft III Battle Chest (Blizzard Entertainment)
15. SimCity Box (Maxis, Electronic Arts)
16. Diablo Battle Chest (Blizzard Entertainment)
17. The Sims 2: Apartment Life (EA The Sims Studio, Electronic Arts)
18. Prototype (Radical Entertainment, Activision)
19. The Elder Scrolls IV: Oblivion GOTY Edition (Bethesda Game Studios, Bethesda Softworks/2K Games)
20. Ghostbusters: The Video Game (Terminal Reality, Atari)

[Głosów:0    Średnia:0/5]

1 KOMENTARZ

  1. ee tam simy, ważniejsze są inne pozycje!9. Empire: Total War (The Creative Assembly, Sega)10. StarCraft Battle Chest (Blizzard Entertainment). . . 13. Civilization IV: Complete Edition (Firaxis Games, 2K Games)14. WarCraft III Battle Chest (Blizzard Entertainment)15. SimCity Box (Maxis, Electronic Arts)16. Diablo Battle Chest (Blizzard Entertainment). . . . niiiice

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here