Mamy gorący okres przedświąteczny. W Wielkiej Brytanii według analityków Chart Track najchętniej wybierają grą w dniach między 1, a 7 grudnia był nowy Call of Duty. Na drugiej pozycji Marian i jego gokart. Jesteśmy niemal pewni, że mania na wesołe wyścigi zaowocuje szalonymi pomysłami (takimi jak miał ostatnio pan Remi). Brązowy medal dla FIFY 09. Wyspiarze kochają piłkę nożną a producenci gier futbolowych zapewne kochają Brytyjczyków, a raczej ich portfele. Wyspiarze lubią też potrenować mózg z doktorem Kawashimą, który jak już kiedyś wspominaliśmy jest postacią budzącą respekt i podziw. W połowie stawki Need for Speed: Undercover. Tuż za hitem od EA śmiało wygina ciało Lara Croft w nowym Tomb Raiderze. W pierwszej dziesiątce znajdziemy też trzecią odsłonę Fallouta, Wii Play oraz Guitar Hero: World Tour. Warto też dodać, że Call of Duty: World at War w niecały miesiąc znalazł w Wielkiej Brytanii aż milion klientów.

Nie mamy natomiast dobrych wieści dla twórców drugiego Resistance. Tydzień temu pisaliśmy, że brytyjski dystrybutor tej gry dał plamę na całej linii i w wielu sklepach tytuł ten był nieobecny. Te przejściowe perturbacje mamy za sobą, ale analitycy Chart Track informują, że R2 z dziesiątego miejsca najchętniej kupowanych gier w premierowym tygodniu spadł na pozycję numer… 20.

Poniżej pełne zestawienie wyników sprzedaży gier w Wielkiej Brytanii za okres 1-7 grudnia według analityków Chart Track.

01. Call of Duty: World at War
02. Mario Kart Wii
03. FIFA 09
04. Dr Kawashima Brain Training
05. Need for Speed: Undercover
06. Tomb Raider: Underworld
07. Fallout 3
08. Wii Fit
09. Wii Play
10. Guitar Hero: World Tour

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here