Niemiecki serwis Nintendo-Lan przeprowadził podczas Games Convention w Lipsku wywiad z rzecznikami Ubisoftu. Jednym z tematów rozmowy był Red Steel, nowy projekt firmy będący połączeniem strzelanki z widokiem z pierwszej osoby i symulatora pojedynków na katany.

Od jakiegoś czasu nie było jasne, czy walcząc kataną ciosy zadawane przez postać w grze będą przeprogramowane, czy też konsola wiernie odzwierciedli ruchy wykonywane przez gracza. Na szczęście Ubisoft w końcu oficjalnie potwierdziło to, o czym szemrano w kuluarach. Firma zmieniła pierwotną koncepcję – teraz będziesz miał totalną kontrolę nad cięciami wykonywanymi przez bohatera. Ubisoft zdecydował, że wierne odzwierciedlenie poczynań gracza w świecie gry pozytywnie wpłynie na elementy walk na miecze. My już oczami wyobraźni widzimy boje w multiplayerze.

Poruszono też kwestię oprawy. Chociaż ostatni pokaz Red Steel udowodnił, że grafika cały czas pięknieje, wielu graczy i tak nie było zadowolonych z osiągnięć ekipy Ubisoft Paris. Na szczęście francuska firma nie jest głucha na krytykę.

N-Lan pisze po rozmowie z przedstawicielami developera: „…już teraz znacznie poprawiono grafikę w stosunku do ostatnich pokazów, a producenci obiecują jeszcze ją dopieścić. (…) ponadto dzięki metodzie streamowania danych gracze ani razu nie zobaczą podczas swojej przygody napisu „loading””.

Wii nie jest najmocniejszą konsolą, więc graficznych wodotrysków lepiej się nie spodziewać, ale sam fakt, że prace ciągle trwają, nastraja pozytywnie.

Red Steel jest jednym z tytułów startowych dla Wii. Sama gra jest tworzona w ścisłej współpracy z Nintendo, więc liczymy na to, że finalna wersja pokaże do czego zdolne jest maleńkie pudełko z napisem Wii – zarówno jeśli chodzi o oprawę, jak i możliwości kontrolera.

[Głosów:0    Średnia:0/5]
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułDziki Konkurs!
Następny artykułMagiczna skrytka

10 KOMENTARZE

  1. Tak prawdę mówiąc, to w newsie występują same suche fakty, które każdy fan Nintendo Wii zna na pamięć :). Chociaż, widzę jedną nowość. Brak napisu *Loading* podczas rozgrywki. Wspaniale ! Przecież ten cały szef Nintendo (przepraszam, nie pamiętam nazwiska ;), wspominał kiedyś, że Nintendo nie jest maszynką dla hardcore’owych graczy. Jest to konsola dla ludzi, którzy chcą usiąść, włączyć konsolę i od razu grać. Bez kilkuminutowych loadingów, bez zabawy z menu. Z jednej strony – to całkiem dobre podejście. Jednak ignorowanie doświadczonych graczy coraz bardziej przestaje mi się podobać (!). Brak Loadingów w Red Steel tylko to potwierdza. Oprócz systemu *freehand* chętnie bym zobaczył prawdziwe walki na miecze. z CHODZENIEM podczas pojedynku. Kto nie widział trailer’a z Games Convention – niech obejrzy. Będzie wiedział o co mi chodzi.

  2. A co jeśli ktoś ma mały pokój? Gdzie będzie machał? Szkoda trochę wazonów :). Czekam kiedy do każdej gry będzie dodawany specyficzny kontroler, w tym przypadku katana 🙂

  3. może będzie można ustwaić sensivity machania :0a co do tego odrazugrania, to dla mnei jest to dobry pomysł, załóżmy że leże w wyrze przed snem i sobie myśle: ” o! machne sobie jeszcze kilka razy na mojej wii!” chwytam pada, odpalam demona rozrywki i bez żadnych zbędnych ceregieli macham sobie, niemusze czekać na jakieś nerwogenne menu czy inny loading – just having fun. . .

  4. @ gruby – bueee a już myśłałem, że konsola będzie miała coś w stylu stanu wstrzymania, ze niby nie chodzi, ale chodzi :), a odpala się ją momentalnie xD

  5. chyba ma:-) bedzie w uspieniu (maja sie sciagac wtedy rzeczy z netu) wiec daloby sie zrobic suspend mode – caly czas podtrzymywac pamiec albo zrzucac ja na flasza (ma byc chyba 512 mb wbudowanego)co do symulatora miecza to nadchodzi gra od Squaresoftu osadzona w realiach dragon questa – moze byc fajnie, wczesniej Square wypuscilo podobna gre w formie przystawki do tv, z czescia mozliwosci wiimote

  6. Wii jest faktycznie bardzo ciekawą konsolą i pomimo znacznie mniejszej wydajności od PLAYSTATION 3 i XboX 360 może je nawet pobić właśnie dzięki nowatorskim, nawet dość ekstrawaganckim pomysłom.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here