Od dnia oficjalnego ogłoszenia przez Blizzarda pracynad Starcraftem 2, do sieci z dnia na dzień przedostają się kolejne fakty z gry. Wedle najnowszych informacji, w SC2 pojawi się kilka rozwiązań wykorzystanych w trzeciej odsłonie WarCrafta. Ponadto wprowadzone zostaną modyfikacje związane z Battle.net. Gra będzie przystosowana do systemów Windows XP i Vista. Warto dodać, że tytuł będzie korzystał z technologii Pixel Shader 2.0, o czym mogliście się już przekonać przeglądając chociażby screeny z gry.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

12 KOMENTARZE

  1. Pixel Shader 2. 0 Bynajmniej dla mnie nie jest potęgą a oglądając filmiki stwierdzam, że starcraft siada przy takich grach jak Np. C&C Tiberium Wars pod względem oprawy. Ale w sumie prawie każdy z nas grał w pierwszą część starcrafta i wiemy, że nie liczy się aż tak grafika, tylko sama miodność gry.

    • Pixel Shader 2. 0 Bynajmniej dla mnie nie jest potęgą a oglądając filmiki stwierdzam, że starcraft siada przy takich grach jak Np. C&C Tiberium Wars pod względem oprawy.

      Hę? Pewno to i kwestia gustu, ale moim zdaniem niewiele RTSów może rywalizować z tym, co prezentuje SC2. Company of Heroes wydaje się mieć lepszą grafikę, jeśli idzie o ilość polygonów, ale SC2, będąc grą osadzoną w realiach sci-fi, może sobie pozwolić na spektakularną grę świetlną i inspirujące tła bitew – i wykorzystuje ten potencjał w 100%. Owszem, po obejrzeniu screenów wcale nie byłem zachwycony, ale gdy skończyłem oglądać film z gameplaya w najlepszej jakości to moje nastawienie do tego tytułu zmieniło się z „może popykam” w „muszę mieć” (a szczerze powiedziawszy fanem Blizzarda przestałem być za czasów Diablo II). Rzeczy takie jak Time Bomb, Black Hole i Marines’i krojeni na pół w poziomie i pionie przez Zealotów zdobyły moje serce.

  2. Blizz wie co robi – stworzą grę, która wcale nie musi korzystać ze wszystkich high-endowych technologii. Dzięki temu będą mogli trafić do większej rzeszy użytkowników (np. takich z Polski), którzy nie mają ciężarówki pieniędzy na coroczne upgrady sprzętu. Druga sprawa – może właśnie przez to pokażą, że nie liczą się TYLKO technikalia ale też po prostu miodność i dopracowanie.

  3. A widzisz chrzestny nie oglądałem filmików z gameplaya w świetnej jakości. Oglądałem w małym okienku z gameplaya i jakość nie była zadawalająca ta jakość. Jak chcesz to podeślij link to ocenię.

      • dziwne bo ja przeczytalem na oficjalnej stronie, iz starcraft korzysta z dobrodziejstw dx10. .

        To chyba czegoś nie doczytałeś ;). Z oficjalnego FAQ:”The game will be compatible with DirectX 10, and we’re still considering whether there will be exclusive DirectX 10 graphic effects”Przewiduję, że nawet jeśli różnice między DX9 i DX10 będą, to będą one niewielkie.

        • To chyba czegoś nie doczytałeś ;). Z oficjalnego FAQ:”The game will be compatible with DirectX 10, and we’re still considering whether there will be exclusive DirectX 10 graphic effects”Przewiduję, że nawet jeśli różnice między DX9 i DX10 będą, to będą one niewielkie.

          i powiedz, ten cytat wyklucza moja opinie? nie. . .

          • i powiedz, ten cytat wyklucza moja opinie? nie. . .

            Kompatybilność a „korzystanie z dobrodziejstw” to dwie zupełnie inne kwestie, więc tak. Tymbardziej, że nawet nie użyłeś trybu przypuszczającego, więc swoją „opinię” zaserwowałeś jako fakt, który niestety nijak nie pokrywa się ze stanem rzeczywistym.

  4. Silnik ma być dosyć elastyczny – czy to oznacza, że pójdzie na słabszym sprzęcie? Nie trzeba będzie mieć GF 8800GTS? Mam nadzieję. . .

  5. Znajac Blizzarda SC2 to będzie cudo dopracowane w kazdym szczegole. A jesli chodzi o grafe to jakos specjalnie nie musi byc to cos zajefajnego, najwazniejsza jest grywalnosc i klimat. W SCbw gram do dzis i jestem zachwycony.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here