Microsoft oficjalnie przyznaje, że gra ruszy zarówno na Windowsie Vista jak i Windows XP. Nie zagramy jednak po sieci z posiadaczami Xboxów 360. Wsparcie dla trybu cross-play nie znajdzie się w tym tytule. Sama rozgrywki online zmuszą nas do zarejestrowania się na usłudze Games for Windows – Live. Za zapisanie się na pecetowego Live'a nie zapłacimy ani grosza. W grze znajdą się natomiast Osiągnięcia, które pozwolą nam wzbogacić swój Gamerscore o kolejne 1000 punktów. W sumie, posiadając GoW z dodatkiem na Xboxie 360 i jego wersję pecetową możemy ich zdobyć 2250. Czy ktoś jednak kupi grę tylko dla tych punktów?

W pecetowej wersji Gears of War znajdziemy nieznane mapy dla trybu wieloosobowego, nowe rodzaje rozgrywek oraz pięć rodziałów w kampanii dla jednego gracza, których nie znajdziemy na 360tce. Firma z Redmond podtrzymała swą decyzję o wstrzymaniu się z wydawaniem tych dodatków na swojej konsoli. Ponoć rozmiar potencjalnej aktualizacji sprawia, że jej tworzenie nie ma większego sensu. W sumie patrząc na to jak zapowiada się gra na pecetach dochodzimy do wniosku, że warto było na nią czekać.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

4 KOMENTARZE

  1. Che che che zabrakło miejsca na dodatki w x360. Tu PC góruje jeśli chodzi o dodatkowe mapy czy aktualizacje. Nie musimy się martwić o miejsce na dysku. Oj zacieram macki ten tytuł będzie hitem. Oby nie kazali płacić za grę po sieci bo wtedy @#%#@%@# :P.

  2. przelazlem cale GoW na X, na PC zrobie to samo, bo to nie bedzie ta sama gra. . . beda znaczne roznice. . . a gre – kocham!

  3. Jestem tylko ciekaw jakie to będzie miało wymagania :/Jest to silnik Unreal Engine 3. Taki sam jaki był wykorzystany w MoH Airborne, R6 Vegas i Bioshocku. . . te gry wcale nie mają jakiś kosmicznych wymagań, a Epic chwali się, że optymalizacja kodu im dobrze idzie. . . hmmmm. . . może nie będzie źle

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here