Poniżej możecie obejrzeć świeżutki wideo wywiad z producentem gry Mirror's Edge. A na deser filmowy zwiastun, który przybliży troszeczkę fabułę programu. W wywiadzie Owen O'Brien potrafi wykrzesać w nas entuzjazm do tej produkcji, która – jak mówi – będzie klasyczną grą z gatunku action-adventure. W Mirror's Edge znajdziemy oczywiście walkę, ale tytuł ten będzie można ukończyć bez jednego wystrzału. Zresztą, jak twierdzi O'Brien broń palna skutecznie ogranicza ruchy i mobilność Faith (głównej bohaterki). A trzeba przyznać, że urocze, skośnookie dziewczę jest tak gibkie, iż nawet Altair z Assassin's Creed byłby pod wrażeniem. Zadaniem Faith będzie uratowanie członka rodziny, a konkretnie siostry, która została wrobiona w przestępstwo. Musimy zatem uratować niewinną siostrzyczkę. Na naszej drodze stanie wszędobylska Policja, która w dystopijnym mieście przyszłości ściga biedną bohaterkę. Twórcy obiecują zróżnicowane poziomy i głębokie tło fabularne. W wywiadzie naszą skoczną Faith producent porównuje do Ellen Ripley i Johna McClane'a ze Szklanej Pułapki. Po prostu Faith również jest zwykłym człowiekiem (z zawodu kurierem), który został wciągnięty w wir dziwacznych zdarzeń.

Trzeba przyznać, że Mirror's Edge prezentuje się nad wyraz smakowicie i po prostu świeżo. Miejmy nadzieję, że gra okaże się hitem i odniesie komercyjny sukces.

Aktualizacja: Rodzimy oddział firmy Electronic Arts podesłał nam link do klipu wideo „Mirror's Edge – wprowadzenie do fabuły #1”. Umieściliśmy go pod treścią newsa.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

9 KOMENTARZE

  1. Ja mam ślinotok od pierwszego wejrzenia w kwestii tej gry, a teraz, kiedy wreszcie pojawiły się jakieś konkretniejsze konkrety, wręcz nie mogę się jej doczekać. Bardzo podoba mi się cała koncepcja, pomysł na fabułę i bohaterkę. Parkour, Orwell, to co lubię. Przypadł mi też do gustu styl graficzny – niezwykle czysty i nowoczesny. Powiedziałbym, że całe miasto przypomina mi trochę urbanistyczne Web 2. 0. Dużo bieli, miejscami poprzecinanej pastelowymi kolorami. Jakby zbudować miasto z iMac’ów i iPodów. Z drugiej strony, trochę zawiodłem się na trailerze. Nie żeby był słaby, ale po prostu oczekiwałem czegoś innego. Może bardziej dramatycznego?Ogólnie jednak cały czas z niecierpliwością czekam na tą produkcję. A, jeszcze jedno – chyba nie mogli do mówienia o tej grze wybrać gościa z bardziej. . . adekwatnym nazwiskiem. O’Brien. . . pasuje idealnie ;D.

  2. Totalnie zgadzam się z coppertop’em. Gra jest jedyna i niepowtarzalna. Perspektywa, choc nowa w tym gatunku, będzie olbrzymim przełomem. Napomnę też o pewnym wywiadzie właśnie z twórcą gry. Wśród graczy jest znana tzw. Choroba Gracza i nie jest to epilepsja. Wiele ludzi cierpi na nią często przy grze w FPS’y i nawet po kilku minutach człowiek może doznac wymiotów, przygód z żołądkiem, bólem głowy (podobne objawy do choroby morskiej). Nie będę się wgłębiał dokładnie w ten temat, napomnę tylko, że choc widzimy, że poruszamy się i np. strzelamy nasze ręce oraz nogi tego nie robią oraz „My” widzimy z perspektywy pierwszej osoby dosyc nierealne odruchy (np. brak ruchu głową przy przeskakiwaniu przez murek). Tutaj powrócę do wywiadu, w którym twórca powiedział, że u ludzi grających w ME z Chorobą Grającego nie występują objawy (!). To fenomenalne jak twórcom udało się odwzorowac wszystkie gesty i odruchy w grze! Ogólnie temat ten jest bardzo ciekawy, a twórcom składam serdeczne gratulacje i życzę powodzenia.

  3. Po raz pierwszy slysze cokolwiek na temat tej gry i musze przyznac ze jestem mile zaskoczony. Ciekawie zapowiadajacy sie gameplay, mila dla oka grafika jak to juz napsial coppertop niezwykle czysta i nowoczesna, takie lustrzane odbicie naszego swiata przychodzi mi na mysl, po za inwigilacja i sprawiedliwoscia zecz jasna :> Historia czy tam fabula jak dla mnie zapowiada sie kiepsko ale to nic nowego w grach nie o to chodzi. Z zaciekawieniem bede wypatrywac premiery gry oby nie skoczyla jak przytaczany w tekscie assassin. . .

  4. Przepiękne, naprawdę przepiękne. W zasadzie wszystko jest tu przepiękne. Design miasta, postaci, klimat, dynamika. Warstwa fabularna pasuje wręcz idealnie. Zapowiada się jedna z lepszych pozycji o bardzo długiego czasu. Troszkę trywialnie brzmi bajeczka o porwaniu siostry. . . . ale może wynika to z zawiłości fabuły, której jeszcze w zasadzie nie znamy. Gierka ewidentnie śmierdzi klimatami z BG&E i Equilibrium. Szykuje się nie lada gratka. Byle tylko było w tym wszystkim więcej Adventure niż action.

  5. Super, ale z takimi założeniami to będzie porażka sprzedaży. Jakby z niej zrobili odrutowanego cyberSexCyborga ze szponami i reflektorem samochodowym zamiast lewego oka i wyrzutnią rakiet zamiast prawej nogi to sprzedałyby się miliony ;)No i za małe ma piersi 😉

  6. Spokojnie wyjedzie patch BuffUp. Gra marzenie. Mam nadzieję, że przy okazji nie trzeba będzie zniszczyć całej megazłeg korporacji, rządu etc. Chciałbym, żeby bohaterka miała głęboko w duużych (niewiemczyniebieskich) oczach świat wokoło. Ratuj siostrę, nami się nie przejmuj.

  7. gothel – marzenia. Wyrażnie słychać – „teraz sie uwzięli na mnie” więc raczej bez obalenia rządu złych sie nie obejdzie. Orwell Orwelem, ale jakoś nie mój klimat. Takie to wszystko jakieś. . ładne 😛 Kilka pomysłów ciekawych, ale nadal nie podali wyjaśnienia, dlaczego jednego pistoletu ni można schować do torby i zwiewać z miejsca walki.

  8. Wszystko, co tu napisaliście już wiedziałem, ale nie szkodzi :)Ciekawe, czy ta techinka użyta w drugim filmiku będzie obecna w grze, np. w formie cut-scenek. Wolałbym nie- moim zdaniem cała gra powinna być opowiedziana z oczu bohaterki, kiepsko by wyglądało „wychodzenie” ze skóry na filmiki i wchodzenie wczasie rozgrywki, straciło by to na klimacie i mniej byśmy się przywiązali do kurierki.

  9. Dopiero teraz obejrzałem drugi filmik. Podoba mi się jego stylistyka, chociaż kłóci mi się trochę ruch policjanta, który jakoś śmiesznie rusza ręką i płynna walka bohaterki 🙂 Nie wiem czemu zwróciłem na to uwagę. Zauważyliście powtarzający się na filmikach motyw dźwigu?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here