Niedawno zastanawialiśmy się czy premiera konsolowej wersji Unreal Tournament 3 wpłynie na globalne wyniki sprzedaży tego tytułu. Dziś wiemy już, że owszem wpłynęła, ale niespecjalnie mocno. Trzecia odsłona multiplayerowego shootera trafiła w ręce miliona graczy i prawie pokryła się platyną. Dlaczego prawie? Ano dlatego, że wspomniany przed chwilą milion eksperci od marketingu w studiu Epic stworzyli po dodaniu do siebie wyników sprzedaży gry na pecetach i Playstation 3. To bardzo ładna zabawa liczbami. Szkoda, że od razu nie podliczono wszystkich sprzedanych kopii poprzednich odsłon serii. UT III jest słaby i dlatego nie sprzedaje się rewelacyjnie? Jakiś czas odpowiadaliśmy na to pytanie w naszej recenzji, którą znajdziecie w innej części Drakkaru.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

5 KOMENTARZE

  1. Byc moze nie jest slaby, bardzo czesto spotykalem sie z opiniami ze to super gra choc przyznam sam w nia nie gralem 🙂 Mysle ze po prostu zle trafili z premiera, kiedy rynek juz sie nasycil FPS’ami zwlaszcza COD’em i przykul tylu graczy do monitorow/telewizorow

  2. Jestem wielkim fanem całej serii Unreal’a od samego początku jej istnienia. Grałem i w najnowszą odsłonę i muszę powiedzieć, że jest naprawdę kiepska zwłaszcza w porównaniu do poprzedników. Grafika owszem wymiata, grywalność też niby jest, ale czegoś tu zabrakło. Niby jest dużo smaczków jednak to nie to. 🙁 A szkoda bo mogło być super! Chociaż z drugiej strony krawiec też ma rację bo niespecjalnie czasowo trafili. . . 😛

  3. Co do Unreala to muszę stwierdzić, że nie jest zły. System rozgrywki na wysokim poziomie grafika bardzo ładna, a multi bardzo fajny. Jedynie co mnie denerwuje to amerykańskie servery w online(narazie) i możliwośc podczepiania klawiatury i myszki, bo wtedy dopiero konsola nie jest konsolą. Flux —> rzeczywiście nie ma tego czegoś w porównaniu z poprzedniczkami, ale da się pograć, bo jest tak samo dynamiczna rozgrywka. krawiec@”Mysle ze po prostu zle trafili z premiera, kiedy rynek juz sie nasycil FPS’ami zwlaszcza COD’em i przykul tylu graczy do monitorow/telewizorow. „Co do tego zgadzam się w pełni tymbardziej, że CoD4 to jedna z najlepszych FPS’ów online, jeżeli nie najlepszy.

  4. Dla mnie nowy unreal jest po prostu kiepski. Grafika no nie powiem, fajna ale po co to komu w multi? multum efektów utrudnia połapanie się w sytuacji. Już nie powiem, że rozgrywka w porównaniu do poprzednika jest prymitywna – krótsze dodge, pomieszane właściwości broni, deskolotka. Poza tym wycięcie assault i stridery w mapach DM to samobój. Gra multi, zwłaszcza FPS jest po to żeby pokazać, który z graczy jest lepszy, (a tutaj nawet nie ma informacji kto cie zabija) za sprawą zmian technicznych efekt różnicy umiejętnośc graczy w UT3 się tak jakby zaciera. Nie mówię, że to taka zła gra, ma swój urok ale za bardzo odbiega od tego do czego gracze przywykli, od ut2004. Dlatego niewielu zatwardziałych graczy przerzuca się na nowego UT, a reszta społeczeństwa pogrywającego w multi (mimo wszystko nie tak szerokiego) zawsze krzywo patrzyła na Unreala. Jak to mi powiedział kumpel CS’owiec „Unreal jest kiepski bo nie ma realizmu” ^^

  5. UT3 bardzo się różni od poprzednich części, ale czy to źle ?Gdyby było to samo, każdy by mówił że „w to już graliśmy”, jest coś nowego to też każdy narzeka że jednak nie do końca się udało. A wiadomo że zaspokoić wszystkich jest ekstremalnie trudno.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here