W sumie kampanie reklamowe dla japońskiej firmy tworzy aż pięć agencji. Dzisiaj Sony pożegnało się z jedną z nich. Po trzynastu latach partnerskiej współpracy TBWA musi poszukać sobie nowego klienta.

Wcielone w życie pomysły kreatywnych ludzi z TBWA mogliśmy oglądać już w 1994 roku kiedy to ruszyła kampania promocyjna pierwszego Playstation. Najwyraźniej producent PS3 nie był do końca zadowolony z tego, co eksperci od reklamy wymyślali w przypadku najnowszej konsoli. Powiemy szczerze. Nam też spoty, promujące trzecią „plejkę” niespecjalnie przypadły do gustu. W tym temacie o wiele lepiej prezentuje się gigant z Redmond.

Serwis GamesIndustry Biz doniósł już dziś, że wart 150 milionów dolarów budżet reklamowy przejęłą agencja Deutsch. Pod tekstem znajdziecie kilka różnych reklam marki Playstation. Wszystkie są marnej, YouTube’owej jakości. Wszystkie stworzyli ludzie z TBWA.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

8 KOMENTARZE

  1. Nie wiem co wy o tym sadzicie , ale dla mnie drugi i trzeci spot jest genialny. Chociaz zgodze sie z autorem tego tekstu – reklamy X360 bardziej trafiaja w moje gusta.

  2. Trzecia i czwarta sa zrealizowane doskonale i nie bardzo rozumiem decyzje Sony i nie przedluzeniu wspolpracy z TBWA, bo wiekoszsc spotow byla co najmniej dobra. Faktycznie, nie byly moze tak faje jak Jump In Xboxa, ale ogladalo sie je z przyjemnoscia.

  3. W pierwszym i drugim spocie wogóle nie wiadmomo o co chodzi !!! Trzecia niezła. Ale za to czwarty spocik to już coś genialnego. Mnie ta reklamam się bardziej podoba od Jump In Xbox’a 360. Ja tez niekapuję dlaczego Sony zerwało umowę TBWA ???????????!!!!!!!!!!!

  4. Nie wiem z jakiego okresu pochodzi reklama nr3, ale bardzo w swojej stylistyce przypomina reklamy X360. Jest postawiona na społeczne relacje (deptanie innych to też relacje, jakby co), na robienie czegoś wspólnie. Pozostałe to jedynie chwalenie się maszyną. MS w reklamach sprzedaje ‚fun’ i ‚community’ (podobnie jak Nintendo z Wii), Sony natomiast chwaliło się ilością kolorków w PS3 czy sixaxisem. Do mnie trafiają bardziej reklamy z obozu M&N.

  5. Nie wiem z jakiego okresu pochodzi reklama nr3, ale bardzo w swojej stylistyce przypomina reklamy X360. Jest postawiona na społeczne relacje (deptanie innych to też relacje, jakby co), na robienie czegoś wspólnie. Pozostałe to jedynie chwalenie się maszyną.

    Kiedy dokladnie poszla w obieg to Ci nie powiem, ale nowiutka to ona z pewnoscia nie jest, bo juz od paru lat jest puszczana przed meczami Ligi Mistrzow 😉

  6. 2 i 3 muszą już troche miec, koro to reklamy PS2 😉 1 – taka sobia, ale chyba nei każdy tak „porząda” Playstacji. 2 – dno, ale 3 – majstersztyk, jedna z lepiej pomyślanych reklam i hasło: „fun, anyone”? 4 – bardzo fajna reklama, ale raczej dla osób zainteresowanych grami, do szerszego targetu trafia lepiej 3.

  7. Psychodeliczny spot nr 1 był najlepszy:) Ta lalka i ta jej twarz jak sie śmiała. . . moja młodsza siostra teraz boi sie podchodzić do mojej PS3 i nareszcie mam spokój xD

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here