Konferencja odbyła się w Hotelu Le Regina w Warszawie. Przybyli na nią goście z mediów branżowych. Całe spotkanie składało się z dwóch części. Pierwsza, którą prowadziła Marzena Rogalska (dziennikarka TVN Style), trwała blisko godzinę i była prezentacją firmy Logitech wykorzystującej „szwajcarską technologię”. Swiss Technology to nowy slogan reklamowy firmy, gdyż jej celem jest budowanie wizerunku poprzez pozytywne konotacje odnoszące się do szwajcarskiej jakości.

O filozofii firmy rozmawiali Antoine Preisig – wiceprezes Logitech, Jakub Czechowicz – dyrektor zarządzający Logitech w Polsce oraz Krzysztof Machnicki – dyrektor marketingu. Rozmowa dotyczyła historii Logitech na świecie oraz najważniejszych założen firmy – innowacyjności i dążenia do perfekcji. Zresztą dążenie do perfekcji to wartość rozwijana od samego początku istnienia Logitech przez jednego z jej szwajcarskich założycieli.

Podczas drugiej części konferencji można było obejrzeć i przetestować nowe produkty. Niestety tym razem zabrakło tam urządzeń dedykowanych graczom, ale gdy tylko takie nowości pojawią się na rynku, to napiszemy Wam o nich.

Spośród nowych produktów Logitech prezentowanych na konferencji na uwagę zasługują:

  • Linia Harmony (multimedialne piloty bezprzewodowe do obsługi nawet 15 urządzeń typu TV, DVD, CD, itp.).
  • Systemy monitoringu (innowacyjne rozwiązanie domowe wykorzystujące do transmisji danych sieć energetyczną 230V).
  • Linia głośników Squeezebox Classic (bezprzewodowe odtwarzanie muzyki po Wifi lub bluetooth z komputerów PC lub radia internetowego).
  • Głośniki Z5 (dookólne głośniki w dwukierunkowym systemie pracy membrany).
  • Seria Dinovo dla APPLE.
  • Logitech Vision Webcam dla MAC (kamera internetowa z optyką Carl Zeiss dedykowana posiadaczom Apple).
  • Nowa, bezszelestna i podświetlana klawiatura.
  • Nowa mysz Nano V550 Laser dedykowana laptopom.

Więcej informacji na stronie Logitech: Kliknij tutaj

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here