John Riccitiello postanowił, że po podziale zobaczymy cztery niezależne jednostki. Jedna będzie zajmowała się tylko i wyłącznie grami sportowymi, druga franszyzą The Sims, trzecia grami casual a ostatnia całą resztą, która nie mieści się w poprzednich kategoriach. Dzięki temu posunięciu skróceniu ulegnie tempo podejmowania decyzji a prace przy poszczególnych tytułach będą mogły przebiegać o wiele sprawniej. Dodatkowe zyski zanotuje też dział księgowości w firmie.

Do czterech wymienionych działów dołączą dwa zupełnie nowe. Będą to Global Publishing i Central Development Services. Pierwszy zajmie się dystrybucją gier na całym świecie a drugi odpowiadał będzie między innymi za nowoczesne technologie firmy oraz witryny internetowe EA. Zmiany te nie zaowocują redukcją liczby osób zatrudnionych w Electronic Arts.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

10 KOMENTARZE

  1. Gry „Casual”. . . czyli jakie? Strzelanki? Wyścigi? Zabawa w administracje? Nie wiem. „Piję w bramie, choć nie robię za żula. Żyję na trybunach więc mam styl casual” – Pjus (Eldo 27 – Szyk)

    • o dziwo są to gry internetowe i te, które zostaną wydane na komórkach – zadowala Cię taka odpowiedź 🙂 ?

      Och. . . . kochany Katmayek 😀 Zawsze służy mi pomocą 🙂 Oczywiście że zadowala! 🙂

  2. spoko jest, bardzo się ciesze że EA będzie podzielone, ponieważ w krotszym czasie stworzą dla nas więcej wspaniałych gier!!! to tylko kwestia czasu

    • spoko jest, bardzo się ciesze że EA będzie podzielone, ponieważ w krotszym czasie stworzą dla nas więcej wspaniałych gier!!! to tylko kwestia czasu

      ho ho ho. . . kolejne super innowacyjne fify i simsy. .

  3. Ciekawi mnie na jakich zasadach odbywa się ten podział obowiązków między poszczególnymi grupami. Zajmują się one tylko developingiem gier, a za machinę wydawniczą odpowiada oddział Global Publishing?Ostatnio zainteresował mnie temat wielkich producentów/wydawców gier. Szkoda, że nie mogę znaleźć w necie więcej szczegółów na temat tej reorganizacji EA.

  4. Osobiscie CHCIAŁBYM wierzyć że ta reorganizacja wplynie na jakosc i kreatywnosc tworzonych gier. . . Niestety znajac EA podejrzewam ze chodzi o wewnetrzne ulatwienia i kontrole w szybszym i latwiejszym tworzeniu tasmowego contentu. . Glownie po to zeby latwo mozna bylo w krytycznych momentach wypluc na rynek produkt. Momenty takie jak święta, początek rozgrywek NFL etc etc. no i najwazniejsze – koniec roku fiskalnego kiedy trzeba publikowac raport o dochodach dla akcjonariuszy. . . Raczej coraz mocniej korporacyjne podejscie do tworzenia gier – nie wiem czy to dobrze. Do tego nalezy dodac ze EA ma tendencje „polykania” mniejszych teamow , ba cale studia sa przez nich przejmowane a potem zatrudniane przy produkcji . . . hmm. . . niestety ale smiecia. Poza tym od kiedy pierwszy raz zerknalem i przeczytalem ten artykul jakos nie moge oprzec sie skojarzeniom z tasmowa produkcja ktora wprowadzil Ford. Zeby bylo wiecej i taniej, mozesz miec kazda gre tak dlugo jak beda to simsy, C&C albo NFS. . . zerth -pewnie juz to znalazles ale dam mimo wszystko garsc linkow o reorganizacji – moze cos z tego cie zainteresuje :Dosc obszernie o dywizji „Casual” tutaj : http://biz. gamedaily. com/industry/feature/?id=16397Generalnie o reorganizacji : http://biz. gamedaily. com/industry/feature/?id=16543Generalnie o zasadach pracy w teamach EA – POLECAM bardzo duzo o produkcji gier od kuchni ( to czego my gracze nie widzimy ) Struktura teamow, ucza sie od Maxis co ciekawe ! http://www.next-gen. biz/index.php?option=com_c. . . 5&Itemid=2Oficjalna depesza reutersa (2 strony) http://www.reuters. com/article/consumerproduct. . . 6120070618Tutaj komentarze na zagranicznych forach growych (kilka ciekawych postow sie znajdzie) http://forums. warppipe. com/index.php?s=4e25213. . . ntry588944 http://www.evilavatar. com/forums/showthread.php?t=31624&

  5. chcąc, nie chcąc jest to wielki krok do przodu dla tej firmy, a nasze zainteresowanie się tym newsem dowodzi, że EA bankrutcwo nie grozi:D

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here