Przed wami grafiki z dobrze znanego Call of Juarez. Tym razem jednak ukazują one jak wygląda w niej wsparcie dla DirectX10. Polak potrafi!

[Głosów:0    Średnia:0/5]

19 KOMENTARZE

  1. fakt wygłada niezle tylko ponoc dramatycznie spada wydajnosc i jak tu sie nie martwic człowiek kupuje karte za 2 klocki ktora ma prawie 700 mln tranzystorów a tu tylko troche lepsze screeny. . któs tu ludzi nabija w butelke czyzby Gates:)???

  2. ja tez jakos nie pialem z zachwytu – powiem szczerze, ze roznice sa imo bardzo male ! Polecam wykresy wydajnosci na benchmark.pl – tam widac jak najmocniejsze karty na rynku ciagna osiagajac zaledwie ~30FPS’ow. To cala ta rewolucja ma tak marnie wygladac?Skoro to dziala tak wolno nawet na serii 8800 to jak bedzie chodzic Crysis :O?

  3. Gra wygląda wyśmienicie, jestem ciekawy jaki wpływ ma DX10 w CoJ na twarze. Bo w na DX9 twarze były takie sobie.

  4. Rybisiu pewnie nie zaspokoisz ciekawości poza oglądaniem scrrenów no chyba, że masz kartę zgodną z Direct 10 to wtedy zaspokoisz.

    • Rybisiu pewnie nie zaspokoisz ciekawości poza oglądaniem scrrenów no chyba, że masz kartę zgodną z Direct 10 to wtedy zaspokoisz.

      Sprzedam tą i trochę dołoże to będę miał na GF 8600 ^^ jak narazię szkoda kasy na karte z DX 10 (jest za mała konkurencja) poza tym warto jesczę poczekać na nowe konstrukcje od ATI.

      • Sprzedam tą i trochę dołoże to będę miał na GF 8600 ^^ jak narazię szkoda kasy na karte z DX 10 (jest za mała konkurencja) poza tym warto jesczę poczekać na nowe konstrukcje od ATI.

        8600 sa tanie, ale trzeba jeszcze zaopatrzyc sie w Viste. . . Mnie osobiscie to wlasnie najbardziej odpycha. Juz pomijajac kwestie finansowa, to nie usmiecha mi sie instalowanie wszystkiego od nowa i walczenie z softem. Tylko po to by 3 gry wygladaly ladniej. . .

  5. Zgadzam się z tobą i 8600 jakoś Np mnie wcale nie przekonują a nowe radki wychodzą, co najmniej po 1400 ostatnio wyszedł hd2900xt za 1500 jest owszem mocne bydle, ale sama cena odstrasza.

  6. Z tego co zauważyłem największą różnice przy DX10 widać na odległych planach, są bardziej szczegółowe, więcej detali, oświetlenie jak na pierwszym planie. W call of juarez może tego tak nie widać, ale widziałem porównanie DX9 i 10 w Age of Conan, różnica jest kolosalna – masakryczna wręcz ilość detali, antyaliasing przy pełnym HDRI (ale to akurat nie zasługa DX10), dżungla wygląda jak. . . dżungla, po prostu. Podobno szybciej hula dynamiczne oświetlenie, nie sprawdzałem, nie wiem. DX10 to przede wszystkim optymalizacja a nie kupa wodotrysków, więc ci co czekają na jakieś super nowoczesne efekty będą zawiedzeni. aaa no i ofkoz Pixel Shader model 4, ale co w nim dodali to też zagadka. Poza tym idea jest taka, aby więcej pracy przełożyć na GPU i odciążyć tym samym procesory, podobno właśnie CPU jest teraz wąskim gardłem jeżeli chodzi o nowoczesne technologie w produkcji gier.

  7. panie digital 🙂 jakaz to optymalizacja jest w tych dirextx 10 skoro wszystko chodzi znacznie wolniej i to na kartach które są zbudowanie z 3 razy tyle tranzystorów wiec gdzie ta optymalizacja?????????

    • panie digital 🙂 jakaz to optymalizacja jest w tych dirextx 10 skoro wszystko chodzi znacznie wolniej i to na kartach które są zbudowanie z 3 razy tyle tranzystorów wiec gdzie ta optymalizacja?????????

      Spokojnie, optymalizacja jest. Opierając się na testach sam DX10 nie jest dużo wolniejszy podczas grania w tytuły oparte na DX9, różnica wacha się w granicach 5-10%. Wolniejsze działanie gier jest spowodowane faktem, że Vista pożera dużo więcej zasobów, i gry na tym samaym sprzęcie będą chodzić wolniej. Z opracowań na temat DX10 wynika, że tytuły pisane natywnie pod DX10 będą chodzić dużo szybciej niż pod 9. Ale jak to zwykle bywa = pożyjemy zobaczymy.

  8. norni – optymalizacja DX10 polega na uporządkowaniu tych elementów programowych które dotyczą sprzętu, natomiast inną sprawą jest napisanie dobrze zoptymalizowanej gry pod DX10. W skrócie to jest tak: sprzęt–>DX10–>aplikacja

  9. heh, coś sie powaliło z systemem edycji 🙂 zamiast nadpisania poprzedniego posta dodał się sam cytat. Chyba znalazłem buga. 🙂

  10. no niby racja digital tylko z tego cowyczytałem to dziesiątka miała miec o 20 procent mniejszy narzut na sterowniki karty wiec nawet jak vista pozera wiecej zasobów to powinno to zrekompensowac ??? jedyne co zauważyłem w dziesiatce to to ze framerate nie spada drastycznie i mimo ze niski to jednak nie ma takich dławien ze raz 40 fps a raz 5 wiec jak na razie to jeden z pozytywów

  11. poslo – w linku sami pisza:

    The following article depicts images and information which has been verified to be fake. This is not an accurate comparison between DirectX 9 and DirectX 10 as some of the images were not rendered, in fact, purely painted concept art.

Skomentuj Przemek Piprek Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here