Przed wami grafiki z dobrze znanego Call of Juarez. Tym razem jednak ukazują one jak wygląda w niej wsparcie dla DirectX10. Polak potrafi!

[Głosów:0    Średnia:0/5]

19 KOMENTARZE

  1. fakt wygłada niezle tylko ponoc dramatycznie spada wydajnosc i jak tu sie nie martwic człowiek kupuje karte za 2 klocki ktora ma prawie 700 mln tranzystorów a tu tylko troche lepsze screeny. . któs tu ludzi nabija w butelke czyzby Gates:)???

  2. ja tez jakos nie pialem z zachwytu – powiem szczerze, ze roznice sa imo bardzo male ! Polecam wykresy wydajnosci na benchmark.pl – tam widac jak najmocniejsze karty na rynku ciagna osiagajac zaledwie ~30FPS’ow. To cala ta rewolucja ma tak marnie wygladac?Skoro to dziala tak wolno nawet na serii 8800 to jak bedzie chodzic Crysis :O?

  3. Gra wygląda wyśmienicie, jestem ciekawy jaki wpływ ma DX10 w CoJ na twarze. Bo w na DX9 twarze były takie sobie.

  4. Rybisiu pewnie nie zaspokoisz ciekawości poza oglądaniem scrrenów no chyba, że masz kartę zgodną z Direct 10 to wtedy zaspokoisz.

    • Rybisiu pewnie nie zaspokoisz ciekawości poza oglądaniem scrrenów no chyba, że masz kartę zgodną z Direct 10 to wtedy zaspokoisz.

      Sprzedam tą i trochę dołoże to będę miał na GF 8600 ^^ jak narazię szkoda kasy na karte z DX 10 (jest za mała konkurencja) poza tym warto jesczę poczekać na nowe konstrukcje od ATI.

      • Sprzedam tą i trochę dołoże to będę miał na GF 8600 ^^ jak narazię szkoda kasy na karte z DX 10 (jest za mała konkurencja) poza tym warto jesczę poczekać na nowe konstrukcje od ATI.

        8600 sa tanie, ale trzeba jeszcze zaopatrzyc sie w Viste. . . Mnie osobiscie to wlasnie najbardziej odpycha. Juz pomijajac kwestie finansowa, to nie usmiecha mi sie instalowanie wszystkiego od nowa i walczenie z softem. Tylko po to by 3 gry wygladaly ladniej. . .

  5. Zgadzam się z tobą i 8600 jakoś Np mnie wcale nie przekonują a nowe radki wychodzą, co najmniej po 1400 ostatnio wyszedł hd2900xt za 1500 jest owszem mocne bydle, ale sama cena odstrasza.

  6. Z tego co zauważyłem największą różnice przy DX10 widać na odległych planach, są bardziej szczegółowe, więcej detali, oświetlenie jak na pierwszym planie. W call of juarez może tego tak nie widać, ale widziałem porównanie DX9 i 10 w Age of Conan, różnica jest kolosalna – masakryczna wręcz ilość detali, antyaliasing przy pełnym HDRI (ale to akurat nie zasługa DX10), dżungla wygląda jak. . . dżungla, po prostu. Podobno szybciej hula dynamiczne oświetlenie, nie sprawdzałem, nie wiem. DX10 to przede wszystkim optymalizacja a nie kupa wodotrysków, więc ci co czekają na jakieś super nowoczesne efekty będą zawiedzeni. aaa no i ofkoz Pixel Shader model 4, ale co w nim dodali to też zagadka. Poza tym idea jest taka, aby więcej pracy przełożyć na GPU i odciążyć tym samym procesory, podobno właśnie CPU jest teraz wąskim gardłem jeżeli chodzi o nowoczesne technologie w produkcji gier.

  7. panie digital 🙂 jakaz to optymalizacja jest w tych dirextx 10 skoro wszystko chodzi znacznie wolniej i to na kartach które są zbudowanie z 3 razy tyle tranzystorów wiec gdzie ta optymalizacja?????????

    • panie digital 🙂 jakaz to optymalizacja jest w tych dirextx 10 skoro wszystko chodzi znacznie wolniej i to na kartach które są zbudowanie z 3 razy tyle tranzystorów wiec gdzie ta optymalizacja?????????

      Spokojnie, optymalizacja jest. Opierając się na testach sam DX10 nie jest dużo wolniejszy podczas grania w tytuły oparte na DX9, różnica wacha się w granicach 5-10%. Wolniejsze działanie gier jest spowodowane faktem, że Vista pożera dużo więcej zasobów, i gry na tym samaym sprzęcie będą chodzić wolniej. Z opracowań na temat DX10 wynika, że tytuły pisane natywnie pod DX10 będą chodzić dużo szybciej niż pod 9. Ale jak to zwykle bywa = pożyjemy zobaczymy.

  8. norni – optymalizacja DX10 polega na uporządkowaniu tych elementów programowych które dotyczą sprzętu, natomiast inną sprawą jest napisanie dobrze zoptymalizowanej gry pod DX10. W skrócie to jest tak: sprzęt–>DX10–>aplikacja

  9. heh, coś sie powaliło z systemem edycji 🙂 zamiast nadpisania poprzedniego posta dodał się sam cytat. Chyba znalazłem buga. 🙂

  10. no niby racja digital tylko z tego cowyczytałem to dziesiątka miała miec o 20 procent mniejszy narzut na sterowniki karty wiec nawet jak vista pozera wiecej zasobów to powinno to zrekompensowac ??? jedyne co zauważyłem w dziesiatce to to ze framerate nie spada drastycznie i mimo ze niski to jednak nie ma takich dławien ze raz 40 fps a raz 5 wiec jak na razie to jeden z pozytywów

  11. poslo – w linku sami pisza:

    The following article depicts images and information which has been verified to be fake. This is not an accurate comparison between DirectX 9 and DirectX 10 as some of the images were not rendered, in fact, purely painted concept art.

Skomentuj Cherub Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here