Kurs Google Analytics

E-marketing już dawno zagościł na stałe niemal we wszystkich branżach – niezależnie od tego, czy mówimy tutaj o małym sklepie spożywczym, usługach krawieckich czy nawet o firmie zajmującej się produkcją okien – w każdym wypadku odpowiednie wypromowanie strony internetowej jest niezbędne do funkcjonowania we współczesnym świecie. Również w przypadku blogów internetowych i innych rodzajów witryn WWW dobra optymalizacja i wypromowanie witryny daje możliwość odniesienia realnego sukcesu. W jaki sposób nauczyć się promować własną witrynę? Najprościej skorzystać z jednego z wielu kursów, które przybliżają tą tematykę. Dzisiaj zapraszam na recenzję Kursu Analytics. Czy warty jest swojej ceny i w jaki sposób została przedstawiona w nim wiedza? Czy jest to rzeczywiście kurs dla laika? Ta recenzja z pewnością pomoże w podjęciu decyzji na temat tego Kursu!

Zasoby (treści i wiedza) kursu online Google Analytics

Kurs AnalyticsKurs Analytics to według zapewnień twórców odpowiedź na pytania związane z promowaniem własnej witryny internetowej – w jaki sposób przyciągnąć użytkownik, w jaki sposób wykorzystać dostępny budżet marketingowe, w jaki sposób zoptymalizować stronę pod wyszukiwarki internetowe czy wreszcie w jaki sposób analizować ruch na stronie, zachowania użytkowników oraz jak sprawdzić, które rozwiązania sprawdzają się na naszej stronie najlepiej. Konieczne jest tutaj zgodzenie się z autorami kursu, że nie ma jednej słusznej metody do promowania witryny, a konieczne jest samodzielne wysnuwanie wniosków – taki właśnie jest Kurs Analytics – gotowe rozwiązania prezentowane są co prawda na konkretnych przykładach, jednak jednocześnie zmusza on do myślenia i wyciągania wniosków w oparciu o własną stronę WWW i własne okoliczności. Pod tym względem jest to olbrzymi plus dla Kursu, gdyż nie uczy on schematów myślenia, a daje podstawy do działania w każdej branży i przy każdej stronie internetowej.

Przystępność kursu Google Analytics

Przystępności Kursu Analytics i jego przejrzystości nie można nic zarzucić – cały Kurs podzielony jest na sekcje, które zawierają tematycznie przyporządkowane filmy będące zarazem wytłumaczeniem poszczególnych elementów narzędzia Google Analytics. Autor zaczyna od tak podstawowych zagadnień jak wprowadzenie do całego systemu, zdefiniowanie naszych celów związanych z marketingiem przechodząc następnie przez implementację kodu Analytics na stronie WWW aż po opis i wytłumaczenie działania interfejsu, generowania raportów i wyciągania z nich odpowiednich wniosków przekładających się na późniejszą wiedzę o klientach (użytkownikach strony), zwiększenie konwersji czy na oszczędności związane z innymi formami reklamy. Każda sekcja wynika bezpośrednio z poprzedniej i jest jej naturalnym następstwem – nawet oglądając cały kurs „na raz” nie odczuwa się zmęczenia przedstawionymi treściami.

SPRAWDŹ OPINIE KURSANTÓW >>

Warto jednak zaznaczyć, że nie jest to kurs dedykowany jedynie osobom, które nigdy nie miały styczności z Google Analytics. Pomimo tego, że korzystam z Analytics na co dzień, to i tak odnalazłem w Kursie rzeczy, na które sam nie zwracałem uwagi, a które dość istotnie wpływają na ocenę sytuacji wszystkich stron internetowych.

Ocena instruktora w kursie internetowym Google Analytics

Przez cały Kurs towarzyszy nam ten sam lektor – autor kursu. Tym samym przez cały Kurs mamy pewność, że prowadzi nas za rączkę ekspert w dziedzinie obsługi Google Analytics i przedstawiana przez niego wiedza związana jest z rzeczywistym doświadczeniem, a nie jedynie hipotetycznymi i teoretycznymi rozważaniami. Użyty w kursie język jest prosty, ale z drugiej strony nie jest to język potoczny, który mógłby tutaj nie pasować i zrazić sporą część kursantów. Poważne treści prezentowane są „na poziomie”, a zarazem w sposób lekki i przyjemny. Lektor nawet po wielominutowych lekcjach nie ma dla odbiorcy nużącego głosu, a tym samym z przyjemnością przechodzi się do kolejnego filmu w danej sekcji.

Testowanie zdobytej wiedzy w kursie Google Analytics

Co wyróżnia ten Kurs na tle innych? Przede wszystkim specyficzna forma, która moim zdaniem powinna być standardem w tego typu kursach. Oprócz materiałów wideo, na których prezentowane są konkretne zagadnienia, dostajemy również dostęp do testów i zadań sprawdzających zdobytą przez nas wiedzę oraz poznane zagadnienia w praktyce. W ten sposób mamy okazję oswoić się ze zdobytym materiałem i sprawdzić czy rzeczywiście poprawnie zrozumieliśmy dane zagadnienie prezentowane w konkretnej części Kursu. Wiedza zdobywana na konkretnych przykładach, która wynika zarazem z poznanych zagadnień teoretycznych jest chyba najpełniejszym rodzajem wiedzy.

Moja opinia i rekomendacja o kursie online Google Analytics

Przyznam szczerze, że nie spodziewałem się takiego poziomu kursu – pozytywnie mnie zaskoczył. Google Analytics jest potężnym narzędziem, które w połączeniu z umiejętną obsługą i odpowiednim analizowaniem zebranych danych związanych z optymalizacją naszej strony oraz przyzwyczajeniami i zachowaniami użytkowników może w łatwy sposób przynieść nam dodatkową popularność oraz zyski.

Google Analytics można co prawda próbować opanować w sposób samodzielny, jednak będzie wiązało się to ze znacznie większą ilością czasu, który trzeba będzie na to poświęcić oraz nigdy nie będziemy mieli gwarancji poprawnego zrozumienia części możliwości Analytics bez przeprowadzenia testów na własnej stronie. Czy warto jednak ryzykować, czy może kupić Kurs Analytics? Moim zdaniem ta druga opcja przyniesie pewniejsze rezultaty!

Kurs Analytics - ABC analizy i optymalizacji Cena detaliczna: 119 zł
Kurs Analytics - ABC analizy i optymalizacji
9.4
Zasoby / treść 10/10
    Przystępność kursu 9/10
      Instruktor / komunikacja 9/10
        Testowanie zdobytej wiedzy 9/10
          Cena / jakość 10/10
            Pros
            • - świetnie wyjaśnione zagadnienia
            • - duża porcja wiedzy
            • - dobry instruktor
            • - wiele materiałów ćwiczeniowych
            • - atrakcyjna cena
            Cons
            • - brak
            [Głosów:1    Średnia:5/5]
            Kurs Google Analytics – opinia i recenzja written by Natalia Miśkiewicz dnia 20 kwietnia 2016średnia ocen5/5 - 1oceny użytkowników

            BRAK KOMENTARZY

            ZOSTAW ODPOWIEDŹ